2013. augusztus 28., szerda

10.rész

Helló emberek :D Itt a 10.rész . Nagyon reméljük tetszeni fog nektek :D Hát hol is kezdjem , megkaptuk az első díjunkat aminek elmondhatlanúl örültünk mind a ketten , a 7 pipa az is iszonyat jól esett , komi is jött 1-2 , de nem adjuk fel továbbra is írni fogunk :D nem is húzom tovább a szót .Na ha meglesz megint 2 komi és minimum 7 pipa akkor jön a kövi :D♥

Deni&Vikk

10 rész~Sátorozás~


-Persze-hangzott az egyhangú válasz. 
Azt láttam Louison hogy fél megkérdezni azt a valamit.HAHAHA.Ez jó volt.Valószínű  hogy meglátogatok egy szemorvost.Nem hiszek a szememnek Louis "Semmitől Se Félek" Tomlinsont látom ?
-Az van hogy szeretném hogy Eleanor   jöjjön velünk de a barátnője vele van és nem akarja egyedül hagyni szóval  eljöhetnének mind a ketten?-mondta Louis egy szuszra.
- Ácsi,ácsi ki az az Eleanor? Ez nekem nem világos-tettem fel a kezem.
- Hupsz ....a barátnőm-mondta Louis,gondolom félt a reakciómtól mert egy lépést  hátra lépett.Pedig nem szoktam embereket  enni .
-Erre kíváncsi vagyok-mondtam mosolyogva és összecsaptam a kezem .
-Akkor jöhetnek?-pörgött fel hirtelen mint egy duracel nyuszi .
-Persze.
-Mindenki hozza a cuccait és menjünk -mondta Liam az ajtóban állva .Pár percen belül már az úti cél  felé tartottunk.Valamikor elaludtam mert arra keltem hogy Harry szólogat.Ez egyike a rossz szokásaimnak
-Katy kelj fel itt vagyunk-mosolygott.
-Óh bocsánat. Nem akartam... 
-Semmi baj. Nagyon édes voltál, amikor aludtál és nem akartalak felébreszteni.
Teljesen elzsibbadt mindenem.Mindig is nagyon szerettem sátorozni.Pont pakoltunk ki a kocsiból amikor megérkeztek Louisék. Bemutatkoztunk egymásnak,nekem mondjuk nagyon szimpik mind a ketten.El pont olyan mint Lou csak lányos verzióban .Demi egy kicsit nehezen oldódidik  az elején ahogy észre veszem de semmi baj, lesz még jobb is .



Alighogy a csajokkal levettük a ruhánkat és bikiniben voltunk, a fiúk szaladtak felénk majd  felkaptak minket és  belelöktek a vízbe.Danire néztem és ő csak bólintott, tudta hogy, tervezek valamit  .Mindig is imádtam bosszút állni .Eljön majd a mi időnk és jól megszívatjuk őket .Kimentünk a partra majd Liam belekezdett a mondókájába .
-Csak öt személyes  sátrakat találtunk szóval hogy alszunk?
-A lányok egyikben fiúk a másikban és akkor nincs vita-mondtam ártatlanul.
-Ez nem igazság - durcáskodott Tommo és Hazza .
-Valami nem tetszik ?- kéredztem tőlük gúnyosan ,de ők csak játszották tovább a sértődött nagyfiúkat .
Felállítottuk a sátrakat én pedig bementem lepihenni,mindenki kint volt én voltam csak bent.Valami rezeg,jajj ez a telefonom de hogy van itt térerő?!Hamar felkaptam majd megnéztem hogy ki az..Lottie..nem is beszéltem vele a buli óta.Hamar elmentek , amikor meg a csillagokat néztük el voltam foglalva mással .
-Szia Lottie mi újság veled?-kérdeztem egyből.
-Szia semmi,veled,merre vagy, elég rosszul hallak?- kiabált a telefonba.
-Louisnak hála sátorozni-mondta nevetve
-Aha,Louissal-...- hallotam a hangjában hogy nem tetszik neki a dolog .
-Történt valami?-pánikoltam.
-Nem csak annyi hogy széditett, meg az is hogy most ezzel a kis r***-vel van.
-Hé ne,ne szidd El-t-keltem az új  barátnőm védelmére.
-Nem hiszem el te is ugyan olyan vagy-visított .
-Nem vagyok olyan szerintem valamit félreértettél.-biiiiiiiiiiiip.Rám csapta a telefont.Nem tud zavarni , ha neki ennyit ért a barátságunk akkor viszlát .Louisnak adok igazat.Miközben gondolkodtam El lépett be a sátorba.
-Kat  nem jössz el velem ?
-Hová ? kérdeztem értetlenül .
-Meglepetés - és egy hatalmas mosoly ült ki az arcára .
Egy kisebb hajóhoz mentünk amivel kimentünk a vízre .Kb. egy órát lehettünk kint .Nagyon jót beszélgettünk elmesélte hogy ,jöttek össze Louissal , kérdezgetett rólam és Harryről .
-Akkor most ti hogy is álltok ? .
-Amikor találkozik a pillantásunk, kimelegszem. Amikor véletlenül hozzámér, az egész testem bizseregni kezd. -csak magam elé néztem-És ez komolyan rám hozza a frászt!
-Mert szerelmes vagy - rázta a vállamat . 
Igaza volt , El kitűnő társaság előre látom nagyszerűen elleszünk .
 Mikor vissza mentünk Louis futott felénk :
-Ti hol a szent répában voltatok ? és hallani lehetett hogy , félt .
-Csak hajózni voltunk . Tetszett .-ugrott a nyakába El .
-Nagyon jó volt.Nekem is tetszett.
Már kezdett sötétedni amikor tüzet raktunk és köré ültünk .Niall felpattant majd visszajött a gitárjával , és elkezdett rajta játszani.
-So let's sing na,na,na,na,na hey ya-Harry.
-Come on and sing na,na,na,na,na hey ya-Niall.
-This is our song that's all that matters...- Én & Harry.
A végére mindenki bekapcsolódott.Még meséltünk rémtörténeteket amiben Pezz volt a legjobb . Elég későre járt ezért ,jó éjszakát kívántunk egymásnak majd bementünk a sátrainkba.Egy órája csak forgolódok,nem tudok aludni.Csak kattogott az agyam mert az éneklés után Harry olyan furcsa volt ,olyan távolság tartó és megijedtem .Kimentem a sátorból meglepődve láttam hogy Harry a tábortűznél ül.Gondoltam leülök mellé .
-Te miért nem alszol?-kérdeztem
-Ezt én is kérdezhetném .
- Én egy órája csak forgolódok - Harry baj van ?
Vagy 5 perce ültünk csendben mikor megszólalt:
-Azt hiszem szeretlek. Úgy érzem, mintha a szívem nem férne meg a mellkasomban. Mintha már nem is az én részem lenne, hanem már a tiéd. És, hogyha szeretnéd, én nem kérnék cserébe semmit. Nem kell ajándék, vagy bizonyíték az érzéseidre, csak az, hogy tudjam, hogy szeretsz. A szíved kell az én szívemért! ... Katy lennél a barátnőm?
Képtelen voltam válaszolni csak a nyakába ugrottam ,majd megcsókoltam.Majd visszamentünk aludni.Nehezemre esett tőle elbúcsúzni de, még terveim vannak .
Már hajnalodott mikor felkeltem: 
-Show time van csajok-keltegettem mindenkit és csak úgy gyűlt bennem az adrenalin.Ma este semminek nem szabok gátat! Első a szórakozás, minden más várhat!
Halkan kiosontunk a sátorból,majd minden fiú matracát kihúztuk és  beleengedtük a tóba.Vízálló matrac.Szuper. Ahogy kész lettünk csináltunk magunknak kávét és leültünk .
Egy csobbanás majd egy óriási ordítást hallottunk.Azt hiszem fent vannak .Majd jót röhögtünk rajtuk.Kikászálódtak a partra csurom vizesen .Tökéletes látványt nyújtottak reggel vizes pólóban .
Eltől kaptam egy ötöst az ötletemért .
-Akkor ti voltatok - nézett nagyon csúnyán Zayn .
-Nem drága Zayn nem MI voltunk .-emeltem fel a kezem 
~Louis szemszöge ~
Csurom vizesen szálltam ki a vízből a többiekkel együtt .Mindenki egy kicsit mérges volt csak Hazza nem . Nekem itt valami nem stimmelt, ha megszívatják ő sértődik meg a legjobban .Hamar kiderült hogy, a csajok csinálták az egészet, elég feltűnően pacsiztak le  .Levettük a ruhánkat és hangos fütyülést halottam . A fiúk csak a fejünket rázták én viszont bulinak fogtam fel .Vissza néztem majd rá kacsintottam a csajokra .Ők persze egy újjal röhögésbe kezdtek .
Bent a sátorban mindenki száraz ruhát vett fel , én és Harry maradtunk bent  mert a többiek egyből kimentek  .
- Feltűnően boldog vagy - vetettem oda a haveromnak .
- Van rá okom - vágott vissza .
- Csak nem ?
- De megkérdeztem tőle és , most már csak Niall szingli a bandában .
-Látod mondtam én hogy , össze fog jönni .
Mikor mindent elpakoltunk és a  ruhák is megszáradtak haza indultunk.Sűrűbben kéne ilyen fantasztikus ötletekkel elő állnom .El és Katy jól kijönnek egymással , bár én ezt tudtam hogy , így lesz mind a két csaj talpra esett és rendes .Örülök annak is hogy , Harry talált magának egy normális lányt .
-Szívem minek örülsz ennyire ? -bújt hozzám El .
-Majd meglátod - adtam neki egy puszit a fejére . 

4 megjegyzés: