2013. szeptember 27., péntek

15.rész

Hey . Hát itt lenne az új rész , nem lett valami hosszú de elég nehéz úgy írni egy boldog rész ha szarul érzed magad :/ Hát az előző résznél nem nagyon kaptunk visszajelzéseket , sőt csak egy komit és 3 pipát ami nagyon rosszul esett nekünk , nem tudjuk most rossz volt a rész vagy rossz az egész blog ? Mert ha igen akkor nem látjuk értelmét folytatni :/Szóval ha egy kicsit is szeretitek a blogot akkor légyszíves jelezzetek vissza , ha pozitív  ha negatív .Előre is köszi .
Deni&Vikk
15 ~Újra itthon ~
~Zene~

Ma végre haza jönnek a fiúk .A csajokkal úgy terveztük hogy , meglepjük őket és csinálunk egy kis meglepetést náluk . A koncert óta tőlünk hangos a média .Mindenki utánam kutat , már az utcára sem léphetek ki hogy , pár fotós ne akarjon lekapni . De ez a kapcsolat ezzel jár , és úgy vagyok vele hogy , jobban szeretem Harryt mint hogy , idegesítsem magam ezeken . A lányok elláttak pár jó tanáccsal mit csináljak ilyen helyzetekben .De mégis a rajongóktól félek a legjobban , emlékszem  amikor Selena összejött  Justinnal és eleinte nem nagyon tetszett a rajongóknak .  Amikor felmentem twitterre csak annyit láttam hogy sokan arról beszélnek, hogy  milyen szép pár vagyunk és remélik hogy sokáig együtt leszünk. Olyan jó minden áldott nap hinni abban, hogy ami a tiéd, az a tiéd lesz. Amit neked szántak, az nem pottyanhat más ölébe, és ha megérkezett, ő bizony nem megy sehova még akkor is ha a világ összedől. Feletted fog állni, hogy még véletlenül se zúzzon darabjaira. Mert ő ezért van. Hiszen ő érted van, te meg érte.Egy ritka és hihetetlenül szerencsés pillanatban találkozol azzal az emberrel, aki megváltoztatja az életed. Akiből sohasem elég, és nem számít, mennyi idő telt el, még mindig hanyatt esel tőle. Ez a szerelem.Az együtt töltött idő hozza magával a szerelmet, de a külön töltött percek vezetnek ahhoz, hogy napról napra még jobban szereted Őt !
-Megjöttünk - rontott be El és Demi a konyhában.Persze engem hátra hagytak a csomagok nagy részével.
-Hoztatok mindent ?- kérdezte Dani .
- Aha itt vannak a kajának valók és Kat hozza a party cuccokat -ecsetelte Demi .
-Köszi hogy segítetek - kiabáltam az ajtóból ,mivel tele volt a kezem .
-Bocs - jött El .
Vettünk egy csomó mindent Üdv itthon feliratot , színes poharat , meg konfetti .Közben sütit sütünk , meg vacsit csinálunk . Már nagyon izgattattok vagyunk .Pakoltam ki amikor a telefonom elkezdett csörögni a nappaliban.
-Ide hozná valaki ?- kiabáltam el magam .
Egyszerre futottak be a nappaliba .
- Ő az - mutogatott a telefonra El .
- Kat az istenért told már ide a segged Harry hív- nyomta a kezembe a telefonom Dani .
- Halló - próbáltam nyugodt lenni de csak úgy dobogott a szívem  ,azt hittem kiugrik a helyéről.
- Szia baby - halottam Harryt- Figyelj van egy kis baj később érünk haza mint terveztük .
- Ne már most akkor oda az egész este -alig bírtam ki nevetés nélkül játszani a sértődött barátnőt ,főleg hogy , a többiek mögöttem röhögtek .Eltartottam a telefon - Csajok halkabban még a végén meghall titeket .
- Kat ígérem kárpótollak majd -ajánlotta fel perverzen .
-Remélem is ,akkor holnap várlak .
-Szeretlek Kat.
-Én jobban - és kinyomtam a telefonom .
Vissza fordultam a többiekhez  .Csak mosolyogni tudtam .Jó egy kicsit tényleg szíven ütött hogy , később jönnek de legalább több időnk van készülődni .
-Na az van hogy , később jönnek mint a tervezett .
-Még jó hogy befejeztétek mert majdnem elhánytam magam -mutogatott Dani .
- Danelle hogy mondhatsz ilyet - csapott rá játékosan Demi - Harry az ő szőke hercege .
-Létezik a szőke herceg fehér lovon...-fordultam vissza - De az enyém barna fekete Roverrel.-kacsintottam.
Nem érdekelt hogy , mit  mutogat vagy mond Danielle inkább mentem és elkezdtem díszíteni .Éppen egy széken egyensúlyozva próbáltam feltenni az "Üdv itthon "feliratot mikor majdnem leestem de valaki megfogta a széket .
-Segíthetek ?- kérdezte vigyorogva Pezz .
-Megmentetted az életem-ugrottam a nyakába .
-Hát mire valóak a barátnők .

**Harry szemszöge**
Éppen befejeztem a telefonálást mikor jöt Niall  most nyomott be 2 szendvicset gondolom megy a harmadikért .Amikor az étkező felé ment  hallottam hogy megszólal .
-Hazza kivel telefonáltál
-Valakivel.
-Megint Katel ugye?
-Miből veszed ?
- Mert úgy mosolyogsz mint egy hülye .

-Oh pont úgy ahogy te szoktál amikor Demivel vagy ? 
Erre csak elpirult az Ír  haverom  . Mióta találkozott azzal a csajjal folyamatosan csak róla próbál beszélni és  ha már eléggé durván piszkáljuk vele tereli a témát . Mióta együtt vagyok Kattel észre veszek apró dolgokat .Nyálasan hangzik de valahogy más lett minden , minden szebb lett és boldogabb .Jött valaki, akivel máshogy látom a világot. Akivel máshogy élem meg a mindennapokat. Akivel szebbek az álmos reggelek és még szebbek az éjszakák. Akivel a percek óráknak tűnnek, az órák pedig perceknek. Aki ott tud hagyni a szívemben valamit, ami akkor is segít szebbé alakítani a valóságot, ha ő nincs mellettem!Amikor vele találkoztam, akkor értettem meg a szerelmes dalokat és azt, hogy a szerelmesek miért táncolnak egymással. Akkor értettem meg a csókolózást és azt, hogy ez a legszebb dolog.  Amikor vele találkoztam, akkor értettem meg, hogy az egész élet miről szól, és, hogy az emberek miért maradnak fent késő este valakire gondolva.Szeretem a koncerteket ,a turnékat de most jó lesz haza menni .Eddig sose értettem hogy , Zayn vagy Li miért akarnak annyira haza érni ,de most már világos Teljesen megbolondított engem, mert nem látok mást, csak őt, rájöttem, csak egy nő kell nekem, és az nem lehet más, csak Ő....Végre valaki, aki nem azért érint meg, mert előnye származik belőle. Csak úgy magához szorít. Ölelés, hátsó szándék nélkül, csak azért, mert jólesik..Taylorral ezt sosem éreztem , szerettem de amit Kat iránt érzek az más .A gondolataimat a telefonom csörgése zakkantotta  ki .

- Szia mama - meglepődtem nem számítottam rá mert reggel beszéltünk .Viszont nem említettem neki még az új barátnőmet .
-Harry drágám reggel elfelejtettem mondani  hogy , tudod jön a  család hétvégén  .Örülnék ha eljönnél.
- Ezzel csak egy baj van  , nem egyedül mennék .
-Ha ennyire akarod jöhetnek a srácok is - nyugodott bele az anyám .
- Nem nem a fiúkkal mennék .- nevettem- Egy lányt vinnék haza .
-Ismerem ? -kérdezte meg félve .
-Még nem ismered mama, és nem Taylor .Majd mindent megtudsz időben .Imádom amikor ennyire félt .
         

4 megjegyzés:

  1. Szia:) Szeretnél teljes átalakítást a blogodra? ha igen, akkor most ide írhatsz: roxililly1d@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Csókolom a kacsátok...:)
    Újjabb aljasság szégyen gyalázat hogy nem kaptatok elég komit,márpedig én imádtam azt a részt:)
    Lassan nekem is lesz részem Deni köszönöm az idegösszeroppanásos komit,megnevetett.:)
    Szóval akkor a dorgálás hamaaar kövit am Vikk jelölj már isminek a fb-n pls:))Ott vok Deni ismerősei közt..Köszii
    xxx Claire
    Elnézést hogy most nincs rajtam idegbaj de ma voltam,salsán,squashon,és hip-hop on..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló kedves :3 Személy szerint már nagyon de nagyon vártam a komidat :D Hát igen eléggé lehangol minket a dolog de te minden egyes alkalommal feldobod a kedvem ;) A kérésid , a kövi rész nem tudom még mikor jön de sietünk és bejelöltelek :D
      UI: Igen elég feltűnő volt a higgadt komi ;) Millió puszi Vikk♥

      Törlés
  3. Imádom <3 Nagyon jó rész lett, szóval hamar a kövit!<3

    VálaszTörlés