2013. október 12., szombat

17.rész

17 rész~Találkozás~
~Zene~




-Megjöttünk-kiáltott Harry.
Erre mindenki idejött hozzánk.Teljesen biztos vagyok benne hogy senki nem maradt a konyhában sem és a kertben .Végül is nem tudom mitől féltem mind nagyon kedvesek voltak velem.Az anyukája nagyon kedves volt velem.Persze Gemma is.
- Szia, Anna Cox vagyok.-nyújtotta felém a kezét.
-.Katherine Smith.-viszonosztam a kézfogását. Le se tagadhatná Harryt , most már tudom kitől örökölte  a mosolyát.
- Gemma Styles, a fürtös majom nővére-nyújtotta a nyelvét Harryre , majd magához ölelt .Meglepett de jól esett .
A bemutatkozás végén pedig Anne mindenkit kiterelt a kertbe,mivel az udvaron volt megterítve.Az ajtóban Harry megtorpant  , majd  egy gyors mozdulattal magához húzott egy ölelésre .Az ölelése számomra fontosabb, mint gondolná. nagyon sokat jelent az, amikor magához húz és csak ölel, ölel végtelennek tűnő másodperceken át. Ilyenkor mindig mosolygok,és nem marad más, csak a boldog pillanat, ő és én, egymás karjába fonódva.Mikor végül elváltunk , egy magabiztos bólintás után kifelé indultunk és le is ültünk,jobb oldalamon Harry,bal oldalamon Gemma foglalt helyet. Gem irtó jó fej ,imádom ,mesélt egy csomó kis kori sztorit magáról meg Harryről, amit az utobbi személy nem díjazott túlságosan . Eltelt 5 perc mikor láttam hogy Anne a tányérokkal egyensúlyozik.Bocsánatot kértem felálltam majd pont mielőtt leejtette volna elkaptam.
-Huh,ez meleg volt,köszönöm drágám-mondta mosolyogva.
-Nincs mit-mondtam majd ketten megterítettünk,mikor mentünk volna az ebédért Gemma is társult hozzánk,így pedig már könnyebb volt kihordani .Már a desszertet  ettük mikor Harry elkezdett mesélni egy vicces sztorit Joshról aki velem szemben ült amikor,telibe kapta a sípcsontomat .
-Auu- mondtam majd olyan csúnyán néztem rá hogy ha szemmel ölni lehetne már meghalt volna.
-Basszus,az a te lábad volt,bocsi-mondta majd teljesen elvörösödött.
A többiek jól szórakoztak a kis akciónkon,a végén mi is velük nevettünk.Már olyan 7 körül lehetett mikor mindenki már csak beszélgetett és nevetgélt. Anne odajött hozzám hogy csináljak velük közös képet,de én nem akartam nem tartozom a családba.De nekik megcsináltam a képet.Azért persze jól esett hogy befogadtak,nagyon.
 Persze Harryvel muszáj volt képet csinálni mert ha nem megsértődik mint egy óvodás .Oda akartam menni de láttam hogy Anne szedi le az asztalt,ezért mentem segíteni neki.Minden tányért behordtunk amik elég szép számban összegyűltek.
-Segíthetek?-kérdeztem kedvesen
-Nem kell menj csak a többiekhez-mondta kedvesen.
-Csak kedvességből kérdeztem így is-úgyis segítek-mind a ketten elröhögtük magunkat.Mosogatás közben sokat mesélt, én is elmeséltem hogy ismertem meg a drágalátos fiát,sok mindent megtudtam  Harryről,voltak dolgok amiken jókat nevettem vele.Nagyon kedves nő.Egyszer annyira röhögtem hogy majdnem bepisiltem.Pont azt mesélte hogy Harry kicsi korában pucéran végigszaladt a házon és majdnem beleesett a medencébe..Biztos kihallatszott mert 1 perc múlva Harry itt is volt.
-Mit nevettek?-kérdezte mosolyogva.
A röhögéstől nem tudtam megszólalni ezért Annre néztem,de ő sem tudott megszólalni,az persze még egy lapáttal rátett hogy Gemma szó szerint beesett a konyha ajtón.A végén mind a 4-en nevettünk.Gemma & Harry kimentek miután megmondtuk hogy amin kacagunk azok ők .Befejeztük a mosogatást majd kimentünk a kertbe de miset kiléptünk Harry megszólalt.
-Na jó mi most már megyünk aludni mert holnap korán kelünk-mondta közben megfogta a kezemet.
- Nem szeretnék nagynéni lenni - szólt utánunk Gemma .
- Majd vigyázok - szólt vissza a testvére és kacsintott .
Elköszöntünk a többiektől is majd Harry szobája felé vettük az irányt.Teljesen olyan a szobája mint amilyennek elképzeltem.Kék falak,egy nagy ágy a szoba közepén.A falon képek lógtak,persze mindet jól megvizsgáltam.Közben ő hátulról átkarolta a derekamat.Úgy álltunk ott .Gyorsan elintéztem a tusolást , amíg ő fürdött magamra kaptam a pizsim és bebújtam a  kényelmes ágyába  úgy vártam hogy , végre kijöjjön.Csak egy törölköző volt a derekára csavarva ,  a felső testén még ott csillogott pár vízcsepp. Őrjítően jól nézett ki  , ott mosolyogtam magamba mint egy idióta , addig ő magára kapott egy boxert és beugrott mellém .
-Ha kibámultad magad akkor aludjuk-mondta.Egyből elvörösödtem , amit egy kacajjal jutalmazott .Néha még eszembe jut hogy , is ismerkedtünk meg főleg az az egy pillanat, mikor a szája az én számra tapadt, és akkor beleszerettem egy szempillantás alatt.Tudni azt, hogy van egy ember, akinek igazán fontos vagyok, értelmet ad mindennek!
-Biztos megbirkózunk mi ezzel a kapcsolattal ? - nevettem el magam .
-Mindennel együtt szeretném! Az értelmetlen civakodásokat, a hosszú sétákat, az éjjeli telefonálgatásokat, a jó reggelt üzeneteket. Aranyos képeket szeretnék veled, fogni a kezed, vacsit csinálni neked, Kicsimnek hívni. A viccelődéseket, a birkózásokat, a harcokat.  Mindezt szeretném. Veled!
 Ahhoz képest hogy reggel még majd szétizgultam a fejem , semmi baj sem volt .Kíváncsian várom mit hoz a holnap .Nekem sem kellett kétszer mondani , hamar el is aludtam .Olyan jó érezni, hogy valaki szeret, és itt van velem. Akihez oda bújhatok, és aki megvéd. Nem tudom neki elégszer elmondani, hogy mennyire szeretem, nem tudom kifejezni hálámat jobban, csak azzal, hogy az övé vagyok, Ő pedig csak az enyém!

1 megjegyzés:

  1. úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú...D
    De kis cukor bundáskenyeerek.
    Én tudtam hogy szeretni fogják Katynket.:)
    Vééééééééééétek itt abbahagyni!
    És mi az hogy 52 MÁSODPERCCEL.!!!!!! a publikálás után szóóólsz??Felháborító:)
    Hamar kövit..xxx

    VálaszTörlés