2013. október 31., csütörtök

19.rész

Hey girls :D
Először is elnézést a késésért , de mind a ketten el voltunk foglalva :( De itt az új rész és reméljük tetszeni fog .Valami eszméletlen jól esett a + 3 rendszeres olvasó és a pipák .Köszönjük ♥
Nem is húzom tovább a szót , jó olvasást és ha már itt jártál hagyj magad után valamit nyomot ;)
19.rész
~Zene~




Miután átjutottunk a tömegen ,beszálltunk a taxikba majd a házhoz indultunk ,amit a srácok kibéreltek .Alig várom hogy odaérjünk.Ennek az 1 hétnek tökéletesnek kell eltelnie,elmosolyodtam.Ha valaki  2 héttel ezelőtt azt mondja hogy egy ilyen pasim lesz és hogy , ilyen boldog leszek biztos kiröhögöm.Amikor szeretsz valakit, nincs más választásod. A szerelem elveszi az eszedet!Most mégis itt vagyok és az életem jobb nem is lehetne.
-Min mosolyogsz?-kérdezte Harry ,közben átölelte a vállamat.
Csak megráztam a fejem és a vállára hajtottam.Nemsokára már a házat csodálhattuk.Mind az öten lefagyva álltunk és csak néztük a házat.Közben a fiúk elkezdtek kipakolni.
-Segíthetnétek -mondta Louis durcisan.
-Sssss-pisszegtük le a csajokkal.Louis csak védekezően maga elé emelte a kezét.
A végén persze segítettünk behordani a csomagokat.Mikor készem lettünk és mindenki kiválasztotta a szobáját nappaliban gyűltünk össze.
-Ki kér egy welcomedrinket? -húzogatta a szemöldökét Zayn .
Mindannyian bólogattunk .Valami eszméletlenül jó piát kevert .
-Mit csináljunk?-kérdetem a társaságon körbenézve még se ülhetünk itt egész nap . A nap szász ágra sütött , gyönyörű idő van .
-Mi lenne ha lemennénk a partra?-ötletelt Louis.
Mindenkinek tetszett.Megbeszéltük hogy 5 perc múlva az ajtónál találkozunk.Mivel nem tudtam hogy hol van a szobám ezért Harryt követtem.Amint beértük megcéloztam a bőröndömet.Kis keresgélés után meg is találtam az egyik kedven bikinimet ,szétnéztem és a többi cuccom szana szét hevert.Gondoltam majd később össze szedem ,felkaptam a bikinim a földről majd megindultam a fürdő felé.
-Tudod szívem itt is felvehetnéd-mondta Harry mosollyal az arcán.
-Majd máskor-rákacsintottam majd bementem a fürdőbe.Felvettem , felkötöttem a hajamat visszamentem ,együtt lementünk  .Mindenki lent volt ezért elindultunk.
Egyszerűen elképesztő a part .Alig volt hely , szerencsénk van Louis gyorsaságával így ahogy meglátott pár szabad napozó ágyat rá vetette magát .Szegény nő aki pont le akart ülni majdnem rá esett.A csajokkal napoztunk míg a fiúk egyenesen a vízbe mentek.Hát mint nem mondjak , elég feltűnően legeltettem a szemem a pasim testén . 
-Vigyázz mert lassan folyik a nyálad - röhögött Pezz rajtam .
Valami fantasztikus érzés volt itt feküdni és nem csinálni semmit .Olyan 10 perc telhetett el mikor valaki elém állt
-Nem zavarlak?-csukott szemmel kérdeztem,mogorván mert élveztem ahogy a nap barnított.De nem válaszolt csak felkapott majd a víz felé kezdett velem szaladni .Abban a pillanatban kipattantak a szemeim és egy ismerős csipész vigyorral találtam magam szembe .Oldalra néztem majd megláttam hogy Demi is ilyen helyzetben van .Nagy csobbanás majd arra lettünk figyelmesek hogy El és Dani ordít hogy "szedjenek ki mert nem tudunk úszni".Azonnal beugrottak a fiúk de rossz ötlet volt mert mihelyst  beugrottak Demivel akcióba lendültünk majd lenyomtuk őket .Feljöttek a víz alól sokkos állapotban minket néztek.Mi Demivel lepacsiztunk majd visszamentünk a partra.Nagyon jó volt .Persze sok képet is csináltunk.Mindig arra figyeltem , hogy olyan emberekkel legyek, akik szeretnek! Még ha hibáznak is..senki sem tökéletes, minden embernek vannak hibái, de ha engem elfogadnak így, én is fogadd el őket!





Olyan 6 óra körül amellett döntöttünk hogy elmegyünk bowlingozni..Jajj mi lesz ott.Visszaballagtunk a házba majd elmentünk öltözni.Gyalog mentünk mert még nem béreltek autót .Harryvel kézen fogva sétáltunk egész végig.Nem tudom mit szólnak hozzá a rajongók,nem voltam fenn Twitteren mostanában sokat . Engem nem igazán  érdekel ki mit mond rólam de tudom hogy őt igen.Félek hogy összetörik.Még én gondolkodtam addig meg is érkeztünk.
-Na szuper akkor fiuk a lányok ellen-mondta Niall ahogy beértünk.
-De én nem tudok-mondtam kétségbeesetten
-Megtanulsz-rántott vállat majd továbbment.
Letettük a cuccainkat egy asztalra majd Zayn kezdett
-Figyelj és tanulj-mondta,gurított majd mind a tíz bábut ledöntötte.Már szinte mindenki volt.Most én következem. Nekiindultam keresztbe raktam a lábam és gurítottam.Mind a 10 bábu eldőlt.
-Kezdők szerencséje-vetette oda Liam.
-Egy 1000-esbe hogy megint megcsinálom-mondtam kihívóan
-Benne vagyok-mondta olyan 'úgysemcsinálodmeg'mosolyal.-Haver este vigasztalnod kell a csajod- nézett Harryre. Majd meglátjuk Liam kit kell vigasztalni.
 Gurítottam,mind tíz bábu.Igen.

-Becsaptál-mondta nekem Liam
-Igen,Danivel minden vasárnap bowlingozni mentünk.-mosolyogtam legjobb barátnőmre-Na kit is kell majd vigasztalni ?
-Marha vicces vagy Kat - nézett mérgesen .
  .
 Persze a képek most sem maradtak el.


Miután a fiúk csúfos vereséget szenvedtek nagyon elkenődtek .
- Jaj ne csináljátok már , még a végén megsajnálunk titeket - ugrott a nyakába Perrie a barátjának.
- Hát ha elmennénk kajálni az én kedvem jobb lenne - szólalt meg a kis haspók .
-Gyertek akkor elviszünk titeket - ölelte át Demi a nyakánál fogva .
- Ilyen az én barátnőm - csókolta meg Niall .
Ez volt az első csókjuk amit láttunk . Erre senki sem szólalt meg ,mindenki csendben volt .
-Bezzeg mikor mi csináljuk olyan hangzavart csináltatok  - hülyültem .
-Bocsánat Miss . Kat - erre Louis húzni és tapsolni kezdet ,a többi fiú meg csak utánozta - Így megfelel ?
-Teljesen Boo Bear .
Kimentünk az utcára és elindultunk  keresni egy helyet ahol kajálni tudunk . Kellemes volt az idő nem volt olyan fülledt meleg .Dani jött mellém és belém karolt .Morcosan de otthagytam Harryt .
-Hé nem gondolod hogy , beszélnünk kéne ?-kérdezte vigyorogva .
- Ne kezd már te is .
- A gépen is melléd akartam ülni de Louis megelőzött .
- Hát neked s azt tudom mondani mint eddig mindenkinek - nagy levegőt vettem és egy szuszra elmondtam a lényeget .
-Akkor nem volt olyan ?-húzogatta a szemöldökét .Ő a legjobb barátom néha szid, mint egy apa, érdeklődik, mint egy anya, kötekedik, mint egy nővér, irritál, mint egy báty és jobban , de én akkor is imádom .
-Nem de nem is akarom elsietni ,nem szeretnék úgy járni mint tudod -hajtottam le a fejem .
-Ő nem olyan mint az a paraszt,úgy pofán vágnám egyszer.. meg még egyszer  -dühös volt Dani éreztem .-Nem hordozhatod magaddal a fájdalmat emberről emberre. Nem hagyhatod, hogy más szenvedjen a fájdalom miatt, amit ezelőtt okoztak neked. Nem büntethetsz mindenkit a bizonytalanságoddal, amit más miatt érzel. 
-Tudom , tudom Harry más de akkor is félek , értsd meg - éreztem hogy , elöntenek a rossz érzések .
-Megértelek végig melledet voltam emlékszel ? - már csak nevetett.
-Tudod... akárhányszor is voltam gödörben, azért tudtam mindig kimászni, mert te végig figyeltél rám - és szorosan magamhoz öleltem 
Erre mind a ketten elmosolyodtunk .Mikor együtt vagyunk olyan mintha minden eltűnne, nincs múlt, nincs jelen, csak a pillanat.Így sétáltunk tovább még nem találtunk egy elfogadható helyet.
-Na szöszi ez megfelel ?- kérdezte Dani Niallt.  
- Nem a Nandos de megfelel -vetett vállat .
Bementünk és leültünk egy asztalhoz . A pincérünk nagyon szimpatikus volt . A fúk rendeltek italt mert mi megint fényképezgettünk .Mikor kihozták a szavam is elállt .
-Akkor sikerült választani ?- kérdezte a pincérünk .
-Persze -szólalt meg Liam -Én egy ....-és így folytattuk direkt Niallt hagytuk a végére .
-És ön -nézett rá a pincér.
-Kezdődik -suttogta a fülembe Harry ,amin csak nevettem .
-Én akkor kérnék egy ...és kb a fél étlapot felsorolta- meg egy vanília fagyit , csoki sziruppal -fejezte be .
-Csak magának? - nézett kerek szemekkel a férfi .
-Igen ez csak az övé - bólogatott Zayn.
Jót vacsoráztunk sokat nevettünk ,mivel elég viccesen nézett ki Niall 3 tányérral maga előtt .Mikor végeztünk fizettünk és haza felé indultunk . Vissza értünk a házba leültem a teraszon egy székre és csak gyönyörködtem a kilátásban  .A szüleim minden évben megígérték nekem és a nővéremnek hogy , elvisznek minket egy ilyen helyre nyaralni .De sose tudták megengedni maguknak , amiért nem hibáztatom őket próbáltak mindig mindent megadni nekünk .Boldog családként éltünk míg nem jöttek a veszekedések a pénz miatt ,amit a válás követett .Nagyon megrázó élmény volt nekem alig voltam 5 éves , ezt követte hogy , a papámnál rákot fedeztek fel .4 évig kitartóan küzdött ellene de ő maradt alul .Mikor rájöttek hogy , a kezelések nem segítenek rajta feladta és minden szabad percét velünk töltötte .Mikor meghalt minta egy részem elveszett volna .Hiányzik ,nincs olyan nap hogy , ne gondoljak rá ,de mióta találkoztam Harryvel mintha pótolná az utána keletkezett űrt .És most a nővéremet eljegyezték én pedig együtt vagyok a világ legcsodálatosabb emberével .Szerelmesnek lenni jó... Ha viszonozzák pedig tökéletes.
 -Szép - szólalt meg Harry az ajtóban állva  .
- Gyönyörű ez a hely  .
-Ja az is de én rád gondoltam .
-Amúgy te mióta állsz itt ?
-Már vagy 5 perce - mosolyodott el .
Oda jött hozzám és megfogta a kezem és leülte egy székbe én pedig az ölébe .Fura dolog ez a vonzódás... Azt gondolod, hogy sose tud elhatalmasodni rajtad, hogy meg tudsz állni egy pontnál, hogy féken tudod tartani érzéseidet... de közben észrevétlenül átjárja a szíved, először csak néha jut eszedbe, majd vele fekszel és utána már vele kelsz... életed része lesz, úgy, hogy nem is veszed észre és már sosem fogod tudni kitörölni a szívedből.De történt valami, ami nem volt benne a tervben, szerelmesek lettünk.
- Harry kérdezhetek valamit ?
- Te bármit .
-Mit gondoltál rólam először ?-tettem fel a kérdést egy kicsit félve .
-Ez egyszerű .Ahogy "véletlenül" rád estem -mutogatott a levegőbe - Emlékszem, hogy dobogott a szívem, amikor először láttalak mosolyogni. Milyen nehéz volt a szemedbe néznem anélkül, hogy rögtön fülig ne érjem a szám. Emlékszem, hogy féltem szeretni mielőtt megismertelek, hogy sajogtak a múlt sebei...de te begyógyítottad őket. Tudod mit szerettem benned? Azt, hogy melletted az lehettem,aki akartam lenni!....
- Te szemét nekem is ugyan ezt mondtad - szakította félbe a romantikus pillanatunkat Louis  mintha egy szappanoperából lépett volna ki .
Csak nevettük olyan bolond .Felmentünk a szobánkba és átvettük a pizsinket .Azaz helyesbítek át vettem mert Harry csak egy szál bokszerben flangált a szobában .Mikor megláttam a  kidolgozott felsőtestét ,a tetoválásait azt hittem menten elájulok . Észre se vettem de az aló ajkamba haraptam miközben elég feltűnően bámultam .
-Ez szexi volt - jött oda hozzám .
-Mi -néztem rá kacéran .
-Hát ez - és csók közben ugyan azt megcsinálta mint én egy perccel ezelőtt .
 

4 megjegyzés:

  1. Imááááádooooom!!!!!! Lécci gyorsan hozzatok új részt!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Áháháháháááá cicaaa:$$$
    Itt nem én vagyok az egyetlen aki biztosítékokat vág el.....
    De attól még szeretlek és vááárom a részt...
    Love yaa Claire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh kislány csak próbálkozom ;) Örülök hogy tetszett :D én is szeretlek ♥
      xx Vikk

      Törlés