2013. július 7., vasárnap

5 .rész

5. rész ~ Emlékek ~
Meghoztam az új részt ez már hosszabb lett ahogy ígértem ;)Köszönjük szépen a komikat :) Ha meglesz újra a 3 komi és 3 tetszik akkor hozom a következő részt  rendszeres olvasoknak is örülnénk úgy hogy nem haragszunk meg ha úgy lesz ;) Sőt ha lesz legalább +3 rendszeres olvasó azonnal jön a következő rész
Deni &Vikk

 Még mindig nem tudtam hol vagyok és a fejem még jobban fájt . Lehet nem kellet volna annyit inni .Rávettem magam hogy , felkeljek és kimenjek a szobából . Ahogy kiléptem az ajtón gofri illat csapta meg az orrom .Egyből az illat felé mentem és egy konyhához érkeztem . Ekkor ugrott be hogy, a fiúk házában vagyok .Egy kicsit meg is nyugodtam ,de még most sem emlékszem mi volt a bulin az újabb üvegezés után .
Beléptem a konyhába és Liam csak úgy sürögtek forgott bent .
-Szép jó reggelt te vadmacska - nevetett Louis mikor meglátott .
- Szépnek nem nevezném- és leültem a répát evő haverommal szembe.
-Jó reggelt - jött egy percel később Perrie és Zayn .
- Jobbat - jött be utánuk Dani .
-Te még élsz ? -néztem rá .
-Igen és köszönöm a művedet ,nagyon tetszett -szólalt kissé szarkasztikusan .
-Neked bármikor -kacsintottam rá .
- Na ki hozott nektek kávét - hallottam egy ismerős hangot .
Harry jelent meg az ajtóba két tálca Starbucksos kávéval .Bejött a konyhába és letette az asztalra .
-Te vagy az én hősöm  - ragadtam meg az egyik kávét ,mire neki  egy hatalmas mosoly jelent meg az arcán.
-Amúgy jól áll rajtad a felsőm .
-Ez a tiéd ? Akkor a te szobádba voltam .
-Aha mivel teljesen kiütötted magad .
-Van kaja ?- viharzott be Niall és elvett egy tányér gofrit .
-Niall más is eszik még - szólt rá Louis .
- Én a részem neked adom mivel a kaja illatától is rosszul vagyok - mondtam .
-Kat ,Kat ,Kat - én imádlak és kaptam egy hatalmas ölelést a szöszitől .
-Na és akkor elmeséli nekem valaki hogy mi történt tegnap?-kérdeztem miközben belekortyoltam a kávémba
-Mi az utolsó emléked?-kérdezte Zayn,aki ezalatt helyet foglalt mellettem.
-Hát az még meg van hogy  üvegeztünk  és Car valami pasiról beszélt de ezután képszakadás-mondtam komolyan.Erre mindenki elnevette magát.

-Tényleg  örülök hogy jól szórakoztok rajtam de elkezdhetne valaki mesélni-mondtam idegesen
-Huh,ez érdekes lesz-mondta Zayn még mindig mosolyogva-Na tehát csak az érdekes részeket mondom el,üvegezés közben Louisnak kellett feladatot adj és a csajokkal közösen azt adtátok neki  hogy  szaladjon végig az utcán  meztelenül azt ordibálva hogy SexySupermen is here-itt már mindenki dőlt a nevetéstől, közben  még mindig kortyolgattam a kávémat-ezért az volt a büntetésed hogy táncolnod  kellett Harrynek-mondta vigyorogva Zayn
Amint ezt meghallottam sugárban köptem ki a kávémat a velem szemben ülő Louis-ra. 
 Legszívesebben  azt szerettem volna hogy nyíljon meg a föld alattam és nyeljen el .
A fejem olyan piros lehetett mint egy paradicsom.                                                                          
 -De ez még mindig nem magyarázza meg hogy miért van rajtam Harry felsője-nézte a fürtösre furcsán
-Beleugrottál a medencébe ,és mivel a fotózkodás   a  védjegyeddé vált ezért csináltunk képeket- mondta az említett
-Gyere megmutatom- vette elő a gépet Zayn.




Jót nevettem a képeken.Szerintem jók lettek.
-Mi lenne ha elmennénk valamerre enni aztán egy séta parkban?-vetette fel az ötletet Liam.
Mindenkinek tetszett az ötlet ezért megbeszéltük hogy 11-kor itt találkozunk.
-Mindjárt visszahozom a felsődet - mondtam az ajtójában állva
-Hagyd csak,neked adom jobban áll -mondta  és közben villantott egy mosolyt amitől  azt hittem padlót  fogok
-Biztos,mert nem..-de nem hagyta hogy folytassam
-Biztos, van még egy csomó pólóm, nem fogok félmeztelenül járkálni-nevetett
-Sajnos-motyogtam az orrom alatt
-Bocs mondtál valamit, nem hallottam?-kérdezte egy féloldalas mosollyal az arcán
-Nem-és azzal ki is rohantam a szobájából.A fürdőben letusoltam majd felöltöztem.


Mikor lementem csak Liam volt lent a konyhában,gondolom még fel sem ment mivel mosogatott.Kinyitottam a hűtőt  kivettem belőle a narancslevet és töltöttem magamnak egy pohárba, közben leültem az asztalhoz.
-És tetszik neked Harry?-kérdezte   a szemöldökét húzogatva.
-Aranyos,de..-mentem volna kifelé amikor az ajtóban Harrybe botlottam
-Te hallgatóztál?- kérdeztem  felháborodást tettetve közben közelebb mentem a pulthoz.
-Én,én nem...-mondta volna tovább de felkaptam egy konyharuhát és elkezdtem vele ütni.Eléggé meglepődött.De ő is felkapott egyet és a konyharuhával  verekedtünk vagy öt percig.Mikor megpörgetett és pont vele szembe kerültem
-Szóval aranyos vagyok?-kérdezte huncutul.
Én csak mosolyogtam rá.Nem tud de olyan könnyen zavarba tud  hozni.Otthagytam őt(mivel Liam felment)  ledőltem a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t.Közben ő is bejött és mivel elfoglaltam  a kanapét, felemelte a lábamat és az ölébe rakta.Rám mosolygott én pedig visszamosolyogtam.  Nem igazán tudom hogy mi ment a TV-ben mivel egész idő alatt nyomta a vicceit.Csak arra lettünk figyelmesek hogy a többiek robognak le a lépcsőn.Azonnal felpattantunk mind a ketten.
-Mehetünk?-kérdezte Danielle
-Persze-mondtuk egyszerre.
Valamilyen étterembe mentünk.Nem tudom mi a neve de egyszerűen mesés.Egy teraszon ültünk le.Nagyon szép volt.Sokat nevettünk,meséltünk a gyerek korunkról is .5 óra körül lehetett amikor elindultunk sétálni.Eléggé fáztam ,Harry átölelte a vállamat és így  sétáltunk  tovább.Engem nem zavart,sőt még tetszett is .Sokat nevettem rajta,annyira aranyos.Már kezdett esteledni amikor megjelent Car és Lottie.Gondolom Louishoz és Niallhoz jöttek mert a bulin eléggé össze melegedtek . Aranyosak voltak.A park egy eldugott értünk a fiuk leterítettek 5 plédet és én Harry mellé  feküdtem.Nem csináltunk semmit csak néztük a csillagokat.



Megint  fázni kezdtem de nem mondtam semmit.
-Fázol?-kérdezte   mély  rekedtes hangján, majd elővett még egy plédet amivel betakaróztunk,és hogy mind a ketten beférjünk a takaró alá hozzábújtam ő pedig átkarolt.
-Olyan szép-mondtam az ég felé nézve
-De nem szebb mint te.
És ezután követtem  el életem legnagyobb hibáját(remélem érezhető az irónia) mert belenéztem a szemébe.Lassan közeledett felém majd mikor látta hogy nem ellenkezem teljesen kiszorította a levegőt kettőnk közül.Onnantól kezdve nem figyeltem semmire,nem tudtam mennyi idő telhetett el de az biztos hogy ez volt életem legjobb csókja.Pont olyan mint az első .A többiek a háttérben tapsoltak és fütyültek.Mikor ajkaink szétváltak,homlokát enyémnek döntötte és rám mosolygott.
-Kat, eljössz velem randizni?
**Louis szemszöge**
-Nézd Lottie te egy igazán aranyos és kedves lány vagy de ez nem fog menni..-mondtam neki-barátnőm van
-O,bocs  én nem tudtam-
-Senki sem tudja-mosolyogtam-barátok?-nyújtottam a kezem
-Barátok-rázta meg
Megnyugodtam mert kedves lány de ,nekem alakul valami amiről csak rajtam kívül a fiúk tudnak .De nem csak nekem alakulnak jól a dolgaim . Harry és Kat nagyon aranyosak együtt és a haverom már amióta meglátta oda van érte . Teljesen biztos vagyok benne hogy , nem véletlen esett el benne .De ezt majd megtudjuk .








4 megjegyzés:

  1. Sziaa, kint vagy nálunk cserében, ahogy azt chatben kérted, tegyél ki minket is, köszi.
    ui: egyébként jó a blog :)
    üdv: Szofiis.

    VálaszTörlés
  2. szia már nagyon várom a kövi részt!!!!!!!!!!!!!jah és ez a kedvenc blogom

    VálaszTörlés
  3. kövi részt gyorsan..nagyon szeretem a blogotokat..:)))

    VálaszTörlés