2013. július 13., szombat

6.rész

6.rész ~Egy valóra vált álom  ~
Zene
Itt az új rész remélem tetszeni fog :D Köszi a feliratkozókat és a komikat nagy lendületet ad a kövi rész megírásában :) Ha meglesz a 3 tetszik és 3 komi és legalább egy feliratkozó hozom a következő részt .....
Deni &Vikk
Meg se tudtam szólalni . Csak mosolyogtam mint a vadalma.Azóta nem voltam ilyen boldog amióta a papám utoljára vitt el a kedvenc kávézónkba  .
-Kat itt vagy ? -kalimpált előttem Harry .
-Persze csak elgondolkodtam .
-Akkor ? -nézett rám reményteli arccal .
-Semmi pénzért sem hagynám ki .
-Egy percre rám hoztad a frászt -és szorosabban magához ölelt .
Ahogy megéreztem az illatát ahogy magához ölelt ,biztonságban éreztem magam .Ezt a csodás pillanatot Louis szakította meg .
-Gyerekek lassan mehetnénk nem gondoljátok ?
Mindenki egyet értett vele és összepakoltunk . Elindultunk a kocsikhoz vissza .Niall kivette a hajamból a hajgumim és előre szaladt én meg persze utána . Amikor elkaptam egy nagyot bokszoltam a vállába .
-Ezt most miért ?-kérdezte miközben a vállát simogatta .
-Mert tönkre tetted a hajam .-de nem bírtam ki nevetés nélkül mert elkezdett bociszemekkel rám nézni .
-Amúgy Harry igazán megtaníthatnád normálisan bokszolni .
-Ha ha nagyon vicces volt Niall -nyújtottam rá a nyelvem .
Hamar vissza értünk a kocsikhoz .  Ott mindenki érzékeny búcsút vett a másiktól .
- Holnap érted megyek  -súgta a fülembe egy ölelés közben Harry .
Csak bólogattam.Beültünk Danivel Liam kocsijába és haza vitt minket .Hazaérve  bementem a szobámba és letusoltam . Tusolás közben énekelni kezdtem elég hangosan imádok énekelni főleg ha boldog vagyok . Kimentem a fürdőszobából közben a hajamat töröltem.Meglepődtem  Dani ült az ágyamon .
-Katherine Annabell Smith te szerelmes vagy .-kiabált rám Dani mosolyogva .
- Hona veszed ?-tetettem a hülyét .
-Hangosan énekeltél fürdés közben és Will óta ez nem történt megy egyszer sem .
Will volt az expasim aki nagyon csúnyán kihasznált .
-Amúgy nálad maradt Hazza felsője - tartotta a kezébe Dani az említett ruhadarabot.
-Ha úgy vesszük sokéig nálam fog maradni - és egy mosoly jelent meg az arcomon az emlékekre visszagondolva .
-Ne ne ne - mosolygott a barátnőm-Neked adta ?
-És holnap elegyünk valamerre ketten .
Végszóra pont megcsörrent a mobilom .Danivel egyszerre néztünk a készülék felé és utána egymásra .Mind a ketten elkezdtünk futni de ő gyorsabb volt .
-Ez nem érnem tudom a kódodat.
- Így jártál .-egy győztes mosoly ült ki az arcomra .
Úgy fordultam hogy, ne lásson és megnyitottam az üzenetet :
Feladó : Harry
 *** Holnap nyolcra megyek érted .Csak dögösen ;)***
          Jó éjszakát szépségem :) 
                                           H
-Ő volt ?- nézet rám Dani.
-Aha -De segíts valami ruhát keresni .
-Nem én vagyok a stylist -tette fel a kezét .
-Akkor ez így jó lesz ?
- Te most vacsorázni akarsz vele  vagy azt akarod hogy helyben megerőszakoljon -vágott hülye fejet .
-Olyan bolond vagy -és nekidobtam egy párnát .
                                                      ** Harry szemszöge **
A kocsiba ülve csak az ablakon keresztül néztem a csillagokat .Felidéztem magamban az elmúlt egy órában történteket .
-Harry te nem is figyelsz - szólt rám Tommo .
-Ne haragudj haver mit is mondtál ?
- Hogy nem tudom mióta láttalak ilyennek  .
-Milyennek ?
-Hát ilyen BOLDOGNAK -kiabálta el magát .
-Annak is érzem magam .
Haza értünk Niall a konyhába ment kajálni , közben Liam is haza jött és Louissal leültek a tévé elé és Zayn nem is tudom ,eltűnt .Én felmentem a szobámban és még mindig éreztem Kat parfümének illatát . Teljesen  megőrjít az a lány . Ahogy rám néz ,  mosolyog egyszerűen kész vagyok tőle . Elővettem a telefonom és küldtem neki egy SMS-t .
2 percel később jött is vissza a válasz :

Feladó : Kat
  *** Oké várni foglak :) de semmit sem ígérhetek ;)***
                                                                  Kat ♥
-Bejöhetek ? 
-Zayn hát te is előkerültél ?
-Persze csak haza vittem a barátnőmet tudod nekem az is van . Apropó neked mikor lesz ?-húzogatta a szemöldökét .
- Nem tudom miről beszélsz .
-Jaj ne add már a hülyét , mindenki látta hogy , mit csináltatok Katy-vel .
-Holnap elviszem vacsorázni -mondtam neki magabiztosan .
- Haladtok .
-Zayn ne röhögj ki kérlek de , kicsit izgulok .
-OMG - a nagy Harry Styles izgul ha csajt visz randizni ?Ezt ki kell tegyem twittere .
-Ne legyél görény -szólalt meg védelmezően Louis .-Majd én segítek .




3 megjegyzés: