2013. augusztus 5., hétfő

8 .rész

8 rész ~ A hely  ~
Zene
Itt egy újabb rész : D nem a leghosszabb de nem lett meg a komik mennyisége  :( Köszönjük a +2 rendszeres olvasót és 5 tetszik , nagyon boldogok voltunk :D Reméljük most is meglesz legalább ennyi .Na ha meglesz megint +1 feliratkozó , 4 tetszik és legalább 3 komi egyből hozom az új részt :D Deni&Vikk
Pár perc múlva egy aranyos étteremhez értünk Kívülről nagyon tetszett és kíváncsi voltam vajon milyen lehet belülről? Harry kiszállt a kocsiból és átjött az én oldalamra .Kinyitotta az ajtómat és kisegített mint egy igazi úriember .Besétáltunk és egy teljesen barátságos légkörbe cseppentünk.A hely egyszerűen magával ragadott .
-Harry drágám - jött oda egy idősebb hölgy .
-Helló Lana -köszönt vissza a nőnek-Rég láttalak -majd megölelte .
- Amióta ilyen híres vagy, elég  régen voltál már .
-Igen elég sok a dolgom a túrnék ,próbák meg a többi- túrt bele a hajába .
-Értem én -bólogatott megértően Lana -És ki ez a szép lány ?- mosolygott rám   .
-Katherine Smith -válaszoltam és a kezemet nyújtottam.
- Csak Kat -helyesbített Harry mint ahogy én Danit amikor megismerkedtünk .
-Jól mondod Harold .
-Pedig a  Katherine gyönyörű név -mondta Lana- de ahogy szereted .
- Lana mehetnénk a szokásos helyre .
-Te Harry mindig .
Lana egy kisebb  bokszhoz vitt minket és Harry csak annyit mondott neki hogy a szokásost .
-Te minden csajt ide hozol ?
-Nem . Csak a jobbakat-elő jöttek a gödröcskéi .
-Akkor megtiszteltetve kell érezzem magam ?-húztam fel a szemöldököm .
-Nem mondtam milyen lányokat  hozok ide .
-Oh bocsánat..- nevetem el magam -Milyen lányokat hozol ide ?
- Mikor kisebb voltam az anyukámmal és a nővéremmel jöttünk mindig ide . Mást még rajtad kívül nem hoztam el.
A szívem majd kiugrott a helyéről a boldogságtól,mikor megtudtam .Pedig Dani mesélt hogy ,Harry  mennyi csajjal kavart .Valahogy különlegesnek éreztem az egészet .
Egy fiatal lány hozta ki  amit rendelt Harry . A csaj nagyon tette vette magát húzogatta a szoknyáját ami eléggé  rövid volt .Hazza mintha észre se vette volna .
-Hozhatok még valamit ?
-Kösz nem .
-Csak szólj neked bármit - kacsintott .
Ribanc gondoltam magamban és forgattam a szemem .
- Remélem ízleni fog- habozott-.Nekem a kedvencem .
Ránéztem a tányéromra és megörültem . Palacsinta ,amióta eljöttem otthonról nem ettem , az anyukám tudja csinálni a legjobbat .És ha lehet még jobb , csokis-banános.
-Én is imádom . És amúgy is édesség bármikor jöhet .
Megettük a palacsintánkat Harry fizetett még pár szót beszéltünk Lanával és mesélt pár storyt a fürtösről amitől jókat nevettem ,majd elköszöntünk és vissza indultunk a kocsi felé  :
-Gyertek gyakrabban ketten-hangsúlyozta az utolsó szót ,ami nagyon jól esett .
Egész úton beszélgettünk ,röhögtünk .
-Te komolyan bementél a konyhára és loptál palacsintát ?
-6 éves voltam és az anyukám nem akart nekem rendelni én meg gondoltam kiszolgálom magam .-rántotta meg a vállát .
-Hát kiskölyöknek se voltál már semmi .
 Mikor Dani háza elé értünk elszomorodtam nem akartam hogy,vége legyen ennek az estének .Elértünk a bejárati ajtóhoz és ott megálltunk .
-Jól éreztem magam .Köszönöm az estét Harry .
-Én is  ....Várj maradt egy kis csoki a szádon .
Meg se tudtam szólalni mert egyből lekapott . Nem mintha bántam volna,ez a csók olyan volt minta az utolsó lenne , olyan mohón faltuk egymást.
-Huh még jó hogy észre vettem .-szólalt meg Harry .
-Bolond vagy .De nekem mennem kell .
-Szívesen felkísérlek -és megjelent az a perverz mosoly.
-Most nem, de majd legközelebb .
Már mentem volna be az ajtón mikor visszarántott és a kezemet a mellkasára tettem hogy ,tompítsam az ütközést .
-Tudod hogy , most egyeztél bele a következő randinkba ?
-Jóét Harry - kibújtam a szorításából és bementem  .
-Neked is jóét szépségem .

Becsuktam magam mögött az ajtót és lecsúsztam .Lepergett előttem az egész  este ,csodálatos volt .
Nem voltam álmos így leültem a nappaliba és bekapcsoltam a TV-t , éppen a Family Guy ment .Egy darabig néztem és utána elaludtam .
Reggel az ágyamban ébredtem ,de fogalmam sincs hogy ,hogyan .De nem is nagyon érdekelt ahhoz túlságosan is boldog voltam .A nappaliban Dani ült egyedül ,pedig azt hittem Li is itt van .
-Reggelt - mosolyogtam és lehuppantam mellé és megöleltem- Nem tudod hogy kerültem az ágyamba ?
- Az én csodálatos barátom vitt fel reggel .
-De édes -még mindig alig lehetett levakarni a mosolyt az arcomról .
-Ilyen jó volt ?
-Tökéletes-elmeséltem a tegnap estét az elejétől a végéig .
Jól esett látni hogy Dani örül annak hogy boldog vagyok.Igen,boldog talán mióta apa meghalt ,és az exem megcsalt azóta először.
-Reggeli ? -kérdezte Dani .
-Lehetne palacsinta ?
-Nem volt elég tegnap ?
-De akkor is akarok .
Nekiláttunk  és éppen amikor elkezdtük csengettek.Ki lehet az ilyen korán , még csak   9 óra.Magamon is meglepődtem hogy, fent vagyok .Mikor Dani látta hogy nem reagálok mert már megint elkalandoztam ,ment kinyitni az ajtót.
-Sütök még palacsintát-csak ennyit mondtam.


4 megjegyzés:

  1. Wáhááááháááááá......imádom,hamarosan nálam is lesz új rész...:)
    Siessetek.imádás van<3
    Vajon ki van az ajtóban?:o
    Hamar kövit...
    Nem bírom abba hagyni a mondatok írását...
    Mondtam már hogy hamar kövit?:)
    Nem?
    HAMAR KÖVIIIIIT:)
    xxx Claire..
    U.i.:még mindig nem megy..:D
    U.i.2:Bolond vagyok...xddd
    Kisses from Netherland

    VálaszTörlés