2013. augusztus 18., vasárnap

9.rész

9 rész ~ Megyünk sátorozni ? ~

~Zene~
Hey srácok :D Itt az új rész :) Viszont meg kell jegyeznem hogy , nagyon de nagyon rosszul esett hogy olyan kevesen jeleztetek vissza :( Remélem most kicsit aktívabbak lesztek komi téren , igazán jól esne nekünk :)Ha lesz legalább 5 komi ( lehetőleg ne egy embertől ;) ) akkor egyből hozom a következő részt .De nem is húzom tovább az időt jó olvasást 
Deni&Vikk 
Dani kinyitotta az ajtót és kiabálást hallottam .Hát persze hogy ,a srácok voltak .
-PALACSINTA -kiabált Niall.
Éppen fordultam volna el a sütőtől valamibe nekiütköztem .Felnéztem és két smaragdzöld szem pár nézett le rám . Meglepődtem mert ,kaptam egy hosszú csókot ,összeért a homlokunk és zárásként még egy cuppanósat .Mindenki leült én pedig  kitettem az utolsó palacsintát is a tányérra .Láttam hogy a fiúk éhesek .Főleg a szöszi alig bírt magával szó szerint folyt a nyála a kaja után .
-Na ehetek már ? kérdezte  türelmetlenül.
-Persze -  már megsajnáltam .
Csak most vettem észre hogy , mindenki helyet foglalt és nincs már több hely .Gondoltam felülök a pultra és ott fogyasztom el a reggelimet , de  Harry amikor meglátta mit akarok csinálni a csípőmnél megfogott és visszarántott az ölébe .Váratlanul ért de jól esett .
-Ti akkor most együtt vagytok ? kérdezte Zayn .
-Nem -ráztam a fejem .
-MÉG nem - hangsúlyozta a még szót Hazza és enyhén a vállamba harapott.
- Áu - nevettem el magam majd a kezére csaptam .
-Srácok tudjátok mit csináltam régen ?-ugrott fel Louis .
-Mit te répazabáló ?-kérdezte Liam .
-Vagy 3 éve nem voltam sátorozni .
-Én benne vagyok -szólalt meg Niall két palacsinta között  .
-Nekem se baj - helyeseltem az ötletet mert tetszett hogy kimozdulhatunk .
-Akkor nekem is jó - csípett az oldalamba Harry .
-Nekünk is oké - bólogattak egyszerre Liam és Dani .
-Mit szólnátok ha ma indulnánk és csak holnap  jönnénk vissza ?
Mindannyian bólogattunk és ettünk tovább .Hát ez jó sátorozni megyünk kb. 10 évesen voltam utoljára .Olyan tipikus tábortüzes , sütögetős éneklős dolog .Előre félek hogy , mi lesz de ez olyan jó fajta félelem .
- Hazza megtarthatod a csaj isteni palacsintát tud csinálni - szólalt meg a szöszi amikor az utolsót tolta magába.
-Jaj de édes vagy Niall- és adtam neki egy hatalmas ölelést .
A fiúk megreggeliztek és bementünk a nappaliba .Beszélgettünk hülyültünk ,előre elkezdték tervezni hová megyünk ,hogy megyünk ,mit csinálunk nem nagyon tudtam figyelni mivel Harry a fülembe suttogott végig..Viszont megtudtam hogy , Zayn nem tud úszni amin igazán jót nevettem. Összes vissza szívattam ezért ,mire észbe kaptam felkapott és bedobott a medencébe .És akkor esett le hogy , még a piszim van rajtam ami egy fehér sort és egy fehér trikó, és a trikó alatt egy fehér melltartó  .Megijedtem mikor a többiek is kijöttek ,de ők is beugrottak .Ha le is esett nekik nem mondtak semmit.

-Tetszik a felsőd-suttogta a fülembe  Harry amitől teljesen libabőrös lettem.
Gondolom észrevette hogy milyen hatással van rám mert elmosolyodott.A fülem mögötti részt kezdte el puszilgatni közben átkarolta a derekamat.
-Menjetek szobára-mondta Louis,közben gondolom máshol  járt mert beleesett a medencébe.          Jót  nevettünk rajta. Na de hát Louis az Louis, így kell szeretni.
-Gyerekek ,menjen mindenki felöltözni ,20 perc múlva itt-mondta Dani
-Igenis kapitány - mondtuk félelmetesen egyszerre. Fel is ment mindenki öltözni.
-Tudod előttem is felöltözhettél volna-kacsintott rám Haz .
-De nem fogok-kacsintottam én is rá,majd lementem.Még senki nem volt lent,csak én, leültem a kanapéra és csak arra lettem figyelmes hogy a nap besütött az ablakon.Mosolyogtam.Tisztán emlékszem mit mondott nekünk apa a kórházba mielőtt meghalt.
MINDEN EGYES ALKALOMMAL AMIKOR EGY FÉNYSUGÁR BEVILÁGÍT AZ ABLAKON AZ ÉN LESZEK..Azzal, hogy egy fontos ember kilép az életedből, gyakran egy részed is elillan. Olyan ez, mintha kitépnének belőled egy darabot. Egy darabot, melyre egy halk sóhaj, egy elfojtott könnycsepp emlékeztet csak.
A könnyeim pedig észrevétlenül potyogni kezdtek.
-Szia apa.....,hiányzol,.....remélem büszke vagy arra aki lett belőlem-mondtam majd hallottam hogy valaki trappol lefele
-Katy minden oké?-kérdezte Harry aggódva.
-Persze minden oké csak a papám mondta midig:MINDEN EGYES ALKALOMMAL AMIKOR EGY FÉNYSUGÁR BEVILÁGÍT AZ ABLAKON AZ ÉN LESZEK -mondtam 
-Hé kislány ne szomorkodj annak ős se örülne inkább mosolyogj , azt én is imádom .
Akaratom ellenére is hatalmas mosoly ült ki az arcomra ,az idilli pillanatot Boo Bear zavarta meg .
-Srácok ,lehetne egy kérdésem- a nyomában a többiekkel.

3 megjegyzés: