2013. szeptember 4., szerda

11.rész

Hey mindenki :D Itt az új rész , nem lett valami hosszú de sietünk hozni a következő részt :) Köszönjük a 3 komit nagyon jól esett :') és persze a pipáknak is örülünk :D Ha tartjuk ezt a szintet hamar hozom a következő részt :D 

Deni&Vikk


11.rész ~Hát akkor most "lebuktunk"~


**Kat szemszöge **

Amilyen szerencsés vagyok a haza vezető úton is elaludtam , csak most annyi változással hogy , Dani vállán , határozottan kényelmesebb Haz vállán aludni .Amikor felébredtem éppen a fiúk házához kanyarodtunk be .Felültem és automatikusan kinyújtózkodtam, majd  belenéztem  a visszapillantóba .Harry mosolygott vissza rám , amitől nekem is  hatalmas mosoly jelent meg az arcomon .Még mindig nem tudom elhinni hogy ő a barátom ,oda és vissza vagyok tőle . Mikor végre már megérkeztünk kiszálltunk a kocsiból , olyan szép volt az idő hogy ,legszívesebben bikiniben rohangáltam volna egész nap.
-Olyan jó az idő mennyünk ki az udvarra - rukkolt elő az ötlettel El.
Minta olvasott volna a fejembe.Senki se ellenkezett ezért bevittük a cuccokat és megkerestük a bikiniket .Amik szerencsére nem voltak eltéve valami mélyre .A biztonság kedvért vettem magamra ruhát még majd , gondoltam kint ledobom magamról .Kilépve az ajtón Harry háttal állt nekem így  mögé osontam és csak annyit súgtam a fülébe hogy :
-Kapj el .
Azzal a lendülettel felugrottam a hátára és szerencsémre gyorsan reagált és elkapott a combomnál fogva még én pedig átöleltem a nyakát .Látszólag tetszett neki ez a helyzet , mert csak vigyorgott mint a vadalma .Mikor odamentünk a többiekhez letett és hátulról megölelt .Hát mit nem mondjak elég furán néztek ránk .
-Amúgy srácok nem akartok ti valamit elmondani ?-húzogatta a szemöldökét Louis.
-Ami azt illeti ......-kezdtem volna bele ,de Harry  nem hagytam hogy befejezzem .
-Összejöttünk  - fejezte be helyettem .
Egyszerre kezdett felém szaladni 4 srác, félelmetes volt még a szememet is eltakartam, és felkaptak .
-Lett még egy fogadott húgunk - szólalt meg Zayn boldogan.
-Várjunk -szólalt meg Niall - ne szaladjunk annyira előre kérdeznem kell tőled valamit .Ugye a palacsintán kívül mást is tudsz csinálni ?- rémisztően komoly fejet vágott .
-Igen? - nem tudtam eldönteni hogy most válaszoltam vagy magamtól is megkérdeztem , egy pöppenetet sokkolt a kérdése .
-Akkor üdv a mi kis családunkban .-tárta szét a karjait újra.
Végül is csak kimentünk az udvarra.A csajokkal végül is ledobtuk a rutáinkat, a fiúk eléggé  feltűnően mérték fel   a bikininket, ebből sejtettük k hogy nem ússzuk meg szárazon.Kell valami kifogás amivel gyorsan vissza mehetünk a házba .

-Öhh ... izé ...csajok ...elfelejtettük - kezdett el Perrie habogni , és kérően nézett ránk hogy , folytassuk már .
-A naptejet - vágta rá Demi reflex szerűen .Persze egyből rábólintottak a srácok , mi pedig kihasználtuk az alkalmat és vissza mentünk a " naptejekért ".
A fiúk már a medencében voltak.A csajokkal trappoltunk lefelé a lépcsőn amikor valaki csengetett.Furcsán néztem Danire de az ő arca  is valami hasonló volt.Nem vártunk senkit sem .
-Ki lehet az?-kérdezte El.Csak a vállunkat húzogattuk.
Végül is Dani kinyitotta.Nem tudom ki volt az ,nem ismerem,csak egy nagydarab férfi állt előttünk.
-Szia Paul-mondta Dani boldogan .
-Sziasztok,Paul vagyok a fiúk itthon vannak?-kérdezte mosolyogva
-Persze,mindjárt jövök-mondta El,majd kiszaladt és elordította magát ,mire  kiszálltak a medencéből és befelé indultak.
-Látszik hogy Louis barátnője-mondta Paul.A csajokkal persze kacagtunk rajta.A fiúk a nyakába ugrottak(szó szerint)mikor meglátták.Kicsit se zavartatták magukat hogy , tiszta vizesek , így Paul is vizes lett .
-Srácok beszélhetnénk?-kérdezte Paul, egy kicsit izgatottan .
-Persze,Csajok addig menjetek ki a medencéhez-mondta Liam.
Persze mi szót fogadtunk neki , mint a jól nevelt gyerekeke .Nem volt kedvem a srácok nélkül bemenni ,így inkább csak kiültem a medence szélére .
-Szerintetek mit akar?-kérdeztem miközben a lábunkat a vízbe lógattuk
-Nem tudjuk-mondta El.
Vagy 10 perce biztos itt ülünk.Hirtelen egy nagy ajtócsapódásra lettünk figyelmesek.Egymásra néztünk majd El-el felpattantunk.Halkan osontunk.Nem vettek minket észre.Nem sok mindent hallottunk,de a lényeget igen.
*Sajnálom srácok de el kell mennetek arra a  3 napra és a csajok nem jöhetnek*

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,nem nem nem miééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééért?????
    Ezt most miért kell?Még csak most jöttek össze Hazzék erre szétválasztják őket 3 TEEEEEEELJES NAPRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?Ez mi ez????Idegrohamos leszek.Nem.Tévedtem.Az vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagyok.!!!!!
    Hamar kövit követelek
    xxx Claire
    U.I:Bocs az idegrohamért...xdd

    VálaszTörlés