2013. szeptember 11., szerda

12.rész

Hey everybody :D Itt az új rész ,remélem vártátok már ;) Azt se tudom hol kezdjem , Nagyon örültünk az 5 pipának , és a három kominak ( Claire már hiányoltuk a hozzászólásaidat ;) ) és a plusz 1 rendszeres olvasó és megkaptuk a 2 .díjunkat amit hamarosan ki is teszünk.Annyira de annyira jól esett nekünk , viszont ez a rész nem a legboldogabb de ígérem lesz még jobb is .Ha tartjuk a 3 komit és a minimum 5 pipát akkor hozom a kövi részt :DNa de nem is húzom az időd jó olvasást ;)
Deni&Vikk
12. rész~Búcsúzás  ~
~Zene ~


Csak bementem a konyhába és leültem egy székre.Ilyen nem létezik nem hiszem el. Egy napja vagyunk együtt és máris nélkülöznöm kell 3 napig .Meredten néztem magam elé és nem hittem a fülemnek,csak babráltam a hajam, ha ideges vagy nyugtalan vagyok mindig ezt csinálom , ez is egy újabb rossz szokásom .
Még a fiúk beszélgettek a nappaliban El oda jött hozzám , mert észre vette hogy rosszabbul reagáltam le a dolgokat mint kellet volna  .
- Hé csajszi kibírod pár nap nem a világ vége .
-Tudom ,csak értsd meg most jöttünk össze és - éreztem ha nem fejezem be a mondatot elsírom magam .
- Én is így vagyok Louissal .
-Még itt van de már hiányzik.
  Egyre nyugtalanabb lettem és be akartam menni ,de abban a pillanatban Louis ült oda hozzánk és tájékoztatott bennünket mindenről.Nem mintha nem tudtuk volna , de ugye ő ezt nem tudhatta .
-Hát az van csajok hogy 3 napra el kell mennünk mert lett egy rögtönzött koncertünk .
- Oké megyek és elmondom a többieknek -adott egy puszit El a barátjának.
-Hol van ? -kérdeztem  félve.
-Olyan mérges lett hogy , felrohant és csak az ajtó csapódását hallottuk - rázta a fejét Louis.
Azzal a lendülettel felpattantam és  indultam is felfelé .Igazából nem tudtam merre megyek csak az emlékeimre hagyatkoztam amik a buli után megmaradtak .Megálltam az ismerős ajtó előtt és bekopogtam .
-Nem érdekel semmi Liam - szólt ki dühösen .
- De én nem Liam vagyok -  benyitottam és becsuktam magam mögött az ajtót .
Láttam az arcán hogy , egy kicsit meglepődött de utána ugyan az a fájdalom amikor bejöttem .Az arcát a kezébe temette . Oda mentem hozzá és az  ölébe ültem . Szorosan magához ölelt , de mégis úgy tartott mintha porcelánból lettem volna és bármikor összetörhetnék .
- Nem akarlak itt hagyni - mondta rekedtesen ,nyakamon éreztem a leheletét.
- De muszáj lesz  és amúgy is 3 napot még mi is kibírunk-simítottam meg az arcát.
-Nem lesz baj ?- nézett fel rám .
- Itt vannak a csajok mellettük  képtelenség unatkozni .
-Hiányozni fogsz nekem kicsim .
-Te is nagyon , nagyon , nagyon .
 Aznap este haza se mentünk hanem mindenki ott aludt a fiúknál .Az első közös estén , imádom az érzést hogy , fontos vagyok valaki számára .Annyira jó vele aludni ,a karjai között , hamar meg fogom szokni .Reggel nem akartam felkelni mert tudtam hogy búcsúznunk kell és azt utálok a legjobban . Egyedül voltam az ágyban , felültem és láttam hogy Harry már pakol .
- Felébresztettelek ? kérdezte ijedten.
-Nem amúgy is fel akartam kelni mert el akartam tőled köszönni .
Beszaladtam a fürdőszobába és fogat mostam és felöltöztem majd vissza ültem az ágyra .Egy darabig figyeltem hogy , szerencsétlenkedik szegény a hajtogatással.Majd megsajnáltam .
-Ne segítsek ? - láttam hogy, nagyon  nem boldogult.
- Hát jó lenne .-nevette el magát .
Leugrottam mellé  de mielőtt  elkezdtünk hajtogatni, adtam neki egy hatalmas puszit .
-Jó reggelt .-erre ő is visszacsókolt.
Pakolás közben nem nagyon szóltunk egymáshoz mert éreztem hogy ,elfogom sírni magam ha csak rá gondolok hogy , nem lesz velem . Amióta itt vagyok szinte minden nap együtt csináltunk valamit . Ketten hamar végeztünk és lementünk . A többiek is fent voltak már .Danire néztem először és ki volt sírva a szeme .
-Most telefonált Paul hogy 5 perc és itt van .- jött oda Zayn .
-Oké -bólintott Harry .
Még leültünk a kanapéra és hallgattuk Niall és Louis hülyeségeit .Próbáltak minket felvidítani ,de mégis mindenki arra gondolt hogy , mindjárt itt a kocsi és 3 napig nem látjuk egymást . Kintről ajtó csukódást halottam és ösztönösen erősebben szorítottam magamhoz Harryt .
-Kat drágám Paul így is erősebb nálad - és egy kis örömöt halottam a hangjában .
-Tudom ez ösztönösen jött .- enyhítettem a szorításomon .
A szerelem mindig kölcsönösségre törekszik és csak a viszonzás révén teljesedik ki. Ha anélkül szeretsz, hogy viszonzásra találnál, vagyis ha szerelmi megnyilvánulásaid nem váltanak ki viszont szeretetet szerelmed tehetetlen, szerencsétlen.Kimentünk mindannyian és már ott várták a fiúkat . Elvitték a cuccaikat a kocsiban mi lányok addig pedig össze bújtunk . Akkor láttam meg hogy , Dani már bőg , Pezz szeme vörös , El elkezdett könnyezni a semmiből nekem is előtörtek a könnyeim .A következő percben Niallt halottam
- Gyertek ide csajok NAGY ÖLELÉS !!!!
Mind az 5 nagyra tárt karokkal álltak .Nem is gondolkodtunk egyszerre indultunk oda hozzájuk .Egy gyors nagy ölelés és utána külön külön elbúcsúztunk a fiúktól .Harryhez érve megöleltem és megcsókolt mintha soha többé nem látnánk egymást .
-Vigyázz magadra és össze ne szedj valami csajt .- böktem a mellkasára ,közben próbáltam vissza tartani a könnyeimet .
-Csak akkor fogok  ha csajt Katherine Annabell Smith lesz a neve .
-Azt megengedem .
-Olyan hamar visszajövök, hogy nem lesz időd hiányolni sem. Vigyázz a szívemre, itt hagytam nálad!

-Srácok indulnunk kell - szólt oda Paul .
Egymás mellé álltunk a lányokkal és néztük ahogy elmennek azok az emberek akiket a legjobban szeretünk .
Integettek a fiúk a kocsiból én meg gondoltam vidítsuk fel őket elkezdtem hercegnősen integetni és  a többiek utánoztak .Próbáltam mosolyogni mert a mosollyal az ember fényt gyújthat önmagában. reménnyel töltheti el a lényét és ezt a reményt másokra is átsugározhatja .Hiába vagyok foglalt, mellette érzem magam a legnagyobb szabadságban, és egyben a legnagyobb biztonságban.Akkor zavarodunk össze a leginkább, amikor megpróbáljuk meggyőzni az eszünket valamiről, amiről a szívünk tudja, hogy az hazugság.
Van olyan az életben, hogy nem tudjuk, mi köt egy emberhez. Csak azt érezzük, jobb vele, mint nélküle.Mindig a kialakult negatív megmérettetés mutatja meg, hogy ki milyen erős. Ha jól mennek a dolgok, akkor nagyon könnyű hangoztatni, hogy én milyen erős vagyok.De nem vagyok az ......

3 megjegyzés:

  1. Imádtam *-* Hamar kövit!! *-* :)

    VálaszTörlés
  2. De èdescukihusinyuszik vagytok mind ti mind a rèsz.Claire szeret ti<3.Apropó rèsz....mièèèrt?://////ne már.HarrY szeretleeek<3
    hamar kövit.Ez parancs!!"_-
    Szeretès Claire xxx

    VálaszTörlés