2013. szeptember 14., szombat

13.rész

Hali kedveseim :D
Ahogy ígértem tartottátok a szokásos szintet , itt az új rész !!!!Nagyon örültünk a pipáknak , és a komiknak mindenkitőlClaire köszöjük az újabb frappáns hozzászólást , várjuk a következőt ,Denivel mindig jobb kedvünk lesz :D ) Ugyan ezek a feltételek mint eddig , és hozom az újabb részt . Ja és még el nem felejtem egy kis közérdekű ! :D Bele kezdtem egy blogba , ha érdekel nézzetek be örülnék pár feliratkozónak vagy kominak , pipának :D
Itt!!
Na de nem is húzom az időt , jó olvasást ;)Reméljük tetszeni fog ♥
Deni&Vikk

13.rész ~A koncert  ~

~Zene~

Csak 1  nap telt el azóta hogy elmentek a fiúk .Hát mit nem mondjak elég rosszul bírjuk. Danihez költözött mindenki ebben a 3 napban.Mind a 4 bőgünk ha  csak valahogy szóba jutnak ők , egyedül Demi marad " könnymentes" .A második napot tapossuk és eddig elfogyott 5 családi kiszerelésű fagyi vagy 10 tábla Milka csoki és még ki tudja mi . Egész nap szerelmes filmeket nézzünk mint pl.:  3 méterrel a felhők felett  ,Lenyűgöző teremtmények , Szerelmünk lapjai  .Nem tudtam sokat beszélni Harryvel mert mindig volt valami vagy késő estig próbáltak , vagy fáradt volt és nem volt szívem kínozni .Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire tud hiányozni valaki. Konkrétan fájt. Én nem tudom, hogy ilyenkor mi a jobb. Nem látni és úgy szenvedni, vagy látni, tudva azt, hogy pokoli messze van.Nehéz dolog elfogadni, hogy szükségünk van valakire. Elismerni, hogy egy másik személy létezése a boldogságunk egyik feltétele, hogy nélkülözhetetlen a jelenléte a túléléshez.Van valaki, akire várok, legyen az egy nap, egy hónap vagy egy év, én várni fogom akkor is ha esik vagy havazik.. de mi mást tehetnék ha egyszer szerelmes vagyok belé?
***
A konyhában ültünk  a rádiót hallgattuk amikor megszólalt egy férfi hang:
** Szereted a  One Direction-t ? Szeretnél elmenni a mai koncertre ? Akkor nem kell mást tenned mint hogy válaszolsz  5 kérdésre ,de egy kérdést 1 perc alatt kell megválaszolj , és máris tiéd a jegy és a barátaidé  . Hívd a rádió telefonszámát és nyerj !**
-Menünk kell - kiáltottam fel és mindenki tárcsázni kezdett .
Demi volt akinek sikerült elérni a rádiót .
- Helló te vagy a szerencsés aki talán ott lehet a mai 1D koncerten .Hogy hívnak ?
-Demi -válaszolt
-Oké Demi itt az első kérdés ......
Egymás után tette fel a műsorvezető a kérdéseket a fiúkról egyesével .
-Rendbe eddig 4 kérdésre kitűnően válaszoltál  a megadott idő alatt , de egy még hátra van .Mikor született Harry Styles ?
Ezt tudom . Gyorsan fogtam egy papírt és lefirkantottam Deminek a dátumot 1994.02.01.
- Már csak 30 másodperced van .
-1994.02.01.
-Igen és megvan a mai győztesünk .Ne tedd le a telefont kapcsolunk tovább és már kapod is a jegyeket .
Kiszaladtam a teraszra és sikítottam egy hatalmasat . Ma láthatom ,ha még nem is mehetek oda hozzá de láthatom őt ,örömömben le fel ugráltam .
-Kat fantasztikus voltál -jöttek utánam a lányok .
-El tudjátok képzelni hogy , ott leszünk ma este a koncerten ? -kérdezte El.
-Mit szólnátok a a srácok cuccában mennénk el ? - rukkolt elő az ötlettel Perrie .
-Ez jó ötlet - helyeseltünk mindannyian .
- A koncert 3 óra múlva kezdődik egy óra az út és még fel kell venni a jegyeket .
-Akkor mindenki kap 15 percet a készülődésre - utasított Demi minket mivel ő volt a leghiggadtabb de láttam hogy ős is egy kicsit izgatott .A szerelem mindenütt jelen van. Csak mindenki más módon keresi és más dalokban hallja meg.
Felszaladtam a szobámba és előkerestem a Hipsta Pleases felsőt amit Hazzatól kaptam .Gyorsan kifestettem magam és copfba kötöttem a hajam .
Mindenki a srácok egyik felsőjét vette fel kivéve Demi .Látszik hogy , bejön neki Niall és szerintem az érzés kölcsönös .Dani ,én és El egy kocsival mentünk még Pezz és Demi elmentek a jegyekért megbeszéltük hogy ott találkozunk .Már nagyon izgatottak voltunk szinte egész úton 1D számokat énekeltünk .
Oda értünk és rengetegen voltak ott .Próbáltam oda furakodni az ajándék bolthoz , gondoltam veszünk  magunknak még pár cuccot . Én kértem ,mert mégse vagyok olyan feltűnő mint El vagy Danielle .
-Jó estét szeretnék egy I'm a Niall Horan fan pólót , és 5 baseball sapkát mind az 5 fiú nevével .- és a nő szorgosan szedte össze amit kértem .
-Sajnálom kedvesem de az utolsó Harry-s sapkát előtted vitték el .
Egy picit elszomorodtam de gondoltam így is jó lesz .
-Rendbe azért köszönöm - kifizettem a cuccokat és vissza mentem a lányokhoz közben ők eléggé előre mentek a sorban .
-Itt van Demi a felsőd - mosolyogtam rá .
-Kat nem kellet volna.... - szabadkozott .
-Ennyit várni vele - kacsintottam-De én látok dolgokat -  ő persze  elpirult.
-Kat az a csaj volt előtedd próbáld meg megvenni tőle a sapit .
Oda mentem egy vörös lányhoz és vázoltam neki a helyzetet és felajánlottam hogy dupláját fizetem a sapiért .
- Te hülyének nézel engem hogy , csak úgy oda adjam neked ?
Azt hittem helyben felpofozom .A belső Katherinem folyamatosan azt suttogja nekem hogy ,"Ne feledd,ha valaki felbosszant,az arcodon 42 izom rándul össze.De csupán 4 izom kell ahhoz,h kinyújtsd a kezed,és pofán vágd."Hátat fordítottam neki nehogy hülyeséget csináljak ,és vissza indultam volna mikor valaki  meg húzogatta a ruhámat  .Egy fiatal szőke göndör hajú  kislány állt mögöttem.
- Én szívesen neked adom a sapkámat , szeretem Harry-t de te szerintem jobban mint én .
-Jaj nagyon aranyos vagy - megöleltem és oda adtam a pénzt neki , még többet is .Láttam hogy az apukájával jött el egy kicsit még el is érzékenyültem , vissza ment mire a papája megölelte én pedig egy köszönöm-öt tátogtam neki mire csak bólintott.
Bementünk és mindenki rohanni kezdet az első sor felé mi valahol az első sor mögött álltunk és izgatottan vártuk a koncertet . Pár perc és kezdődik , egy nagy kivetítőn ment a visszaszámlálás és 5....4.....3.....2...1 és már a színpadon is  voltak  .A fiúk olyanok, mint a kábítószer.  Nem tesznek jót, de mi lányok képtelenek vagyunk lemondani róluk.Elképesztően jó volt őket így látni .Az LWWY kezdték majd a Stand up és a többi ,  éppen a Little Thingset kezdték el ,  fel néztem a színpadra  amikor Harry pedig lenézett és találkozott a pillantásunk .Mindenkinek van egy gyenge pontja, nekem kettő is akad: minden amit tesz és minden amit mond.Amikor az ember találkozik azzal, akinek közelségétől az első pillanattól kezdve hevesebben kezd verni a szíve, akinek a hangja zeneszó a számára, akiért meg tudna halni, s tőle elválni akár csak egyetlen napra is kín, az az igazi szerelem..
Egy darabig csak néztük egymást , mikor észbe kaptam hirtelen a földet kezdtem pásztázni .Mikor újra fel mertem pillantani ,láttam ahogy oda megy Zaynhez és valamit mond neki .

 Zayn is felénk nézett .Itt baj lesz ,Kat ezt jól elcseszted , gratulálhatsz magadnak .
Gyorsan oda hajoltam Daniellhez és megmondtam neki hogy , lebuktam ő pedig tovább adta a hírt .A számnak éppen vége lett amikor Louis szólalt meg .
- Emberek tudjátok hogy , imádunk titeket és most a segítségeteket kérjük .
-Keresünk 5 Directionert - folytatta Liam .
-Akiket könnyen megtaláltok mert elmondjuk hogy néznek ki - csatlakozott Niall .
- Az első emberen egy Cool kid don't dance -es felső van ,a másodikon egy I'm Niall Horan fan .-fejezte be Zayn
-A harmadik emberen egy I ♥ Liam Payn sapka ,negyedik kevines felső ,és az ötödik Hipsta Pleas fekete felső.-mondta Harry és a szemével keresett minket .
-Ez még semmi akik megtalálják őket ,ők .......................

3 megjegyzés:

  1. Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá...és még sok á kis szemetek.Hogy tehetitek minden alkalommal ezt velem.?Köszönöm a bókot én meg a részektől leszek boldog.♥
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,midig az idegöszeomlásba taszítottok.Felháborító.♥de azért szeretlek titeket,feltéve hamar teszitek a kövit.
    Hipsta please
    xxx Claire

    VálaszTörlés
  2. nagyon, de nagyon jó lett és nagyon várom a következőt, remélem hamarosan olvashatom is léci SIESS! :)
    xxx Réka S. :)

    VálaszTörlés
  3. őkkkkkk................tovább létszi tovább :DDD

    VálaszTörlés