2013. november 16., szombat

21.rész

Helló kedveseim :D♥
Újra itt vagyunk , először is szeretném megköszönni a pipákat és a komikat . Imádunk titeket ♥ Sokat jelentenek nekünk a vissza jelzések :) Na a részről pedig hogy így a télies hidegben egy jó kis nyári rész ;) Reméljük tetszeni fog nektek ♥ Ha már elolvastad , hagyj nyomot is ;)
Millió puszi Deni&Vikk   
  21.rész ~Szörfözés ~
~Zene~

-Bakker,sajnálom nem akartam-kértem egyből bocsánatot.
-Semmi baj-mosolygott rám  a srác és  letette maga mellé a szörfdeszkáját  amitől engem isteni sugallat szállt meg .
-Figyelj szeretnénk megtanulni szörfözni a barátaimmal-mutattam rájuk-Esetleg nem tudnál segíteni?-mosolyogtam kedvesen a srácra . Ne értsetek félre nem próbáltam flörtölni vele vagy ilyenek,  nem mondom nem nézett ki rosszul de nem Harry és még is segítő készebb lesz ha normálisan viselkedem vele .
-Nagy szerencséd van - mosolygott fel - Én és pár barátom  tanítunk ,szólj nekik és kezdhetjük is, amúgy Andy vagyok-nyújtotta a kezét amit egyből el is fogadtam .
-Kat -ráztam meg a kezét-Srácok-ordítottam közben intettem nekik. Mindenki ide jött majd a fiúk kérésére egy eldugottabb helyre mentünk, még se akarunk körbe véve lenni csomó paparazzóval .Egy eléggé eldugott helyre vezetett minket Andy , nem volt ott semmi csak egy kis faház.
-Mindjárt jövök-mondta , majd azzal a lendülettel el is tűnt. 
Egy kis idő múlva pár lánnyal és fiúval az oldalán jött vissza.Pár perc múlva már a deszkákon egyensúlyoztunk.Vagyis próbáltunk.Persze a srácok fogtak hogy le ne essünk.A lányokat fiúk a fiúkat lányok tanították.Jobb oldalamon volt Eleanor bal oldalamon pedig Perrie.A fiuk pedig pár méterrel arrébb.
"Tanáraink" ;)


Aránylag gyorsan sikerült megtanulnunk az alapokat és már a deszkán is álltunk . Valami fenomenális érzés amikor  a deszkán vagy , mintha repülnék .Mindenkinek van egy pillanata, amikor azt kívánja, hogy az a pillanat bárcsak örökké tartott volna.Persze esésekből se volt nem kevés .Néha néha a srácok felé pillantottam , nekik se ment olyan rosszul . A deszkán ültem amikor Tom jött oda mellém .
-Na hogy , tetszik ?- mosolygott .
- Fantasztikus .
-Most csinálod először ?
-Aha eddig csak a TV- be néztem - hangosan elnevette magát a kijelentésemen .
Éreztem , hogy valaki nagyon figyel , szinte égetett a pillantása .Megint oldalra pillantottam és össze akadt a tekintetem Harryvel .Olyan furcsa volt ,ahogy rám nézett majd Tomra , undor ült k az arcára .Oda ment hozzá egy hosszú szőke hajú lány és valamit mondott neki amire mosolygott .Szuper már megint egy  .Inkább kieveztem a partra mint hogy figyeljem,  hogy próbál flörtölni a barátommal ,  a homokba  Dani és Pezz feküdt .
- Akárki akár mit mond és meg tudnám fojtani azt a csajt - biccentet a lány felé aki éppen Zaynel gyakorolt , és elég félreérthetően húzogatta a kezét a hátán .
-Nekem mondod - pufogott Dani - Hogy rámásznak a fiúkra .szánalom a köbön - forgatta a szemét .
- Jaj lányok csak próbálják megtanítani őket a deszkán maradni , ne utáljátok őket- ledőltem melléjük.
- Kat ne mond hogy , te nem vagy féltékeny arra - mérgelődött El ,ő is csatlakozott hozzánk az  az " utáljuk a ribiket akik kikezdenek a barátainkkal " klubba .
-És amúgy is mi nem utáljuk őket , csak... hm... Nézzük inkább így: ha esetleg lángra kapna valamelyik és nálam lenne a víz... meginnám - elmélkedett Perrie.
-Ha jobban bele gondolok ...- pont a barátom kezét szorongatta .
-Na látod mondtam én - bámulta még mindig Dani Liamat , szerintem le se vette róluk a szemét vagy egy 10 perce .
Megbeszéltük a többiekkel hogy , gyakrabban is jöhetnénk, mivel mindenkinek tetszett ez az egész dolog .Azért még minden csajban benne volt a tüske az előző dolgok miatt ,amit volt aki észre vett a fiúk közül és volt aki nem .Demin kívül mindenki valamelyik csajjal sétált és beszélgetett .Perrivel éppen az új fürdőruha divatról csevegtünk amikor Zayn jelent meg mellettünk .
-Perrie édesem - fordította egy mozdulattal maga felé - Mi a baj ?
-Semmi - rántott vállat - De hol van az a csaj ? - nézett fel Zayn válla fölött-Nem vele kéne szemezned ?
-Ne mond hogy féltékeny vagy rá - mosolyodott el Malik .
-De - durcizott Pezz.
-Olyan bolond vagy - csókolta meg-SZ-E-R-E-T-L-E-K érted ?- betűzte ,olyan édesek voltak .Egy mosoly mindent képes megváltoztatni. Egy egész életet. Sőt, kettőt. Két emberét. Azokét, akik egymásra mosolyognak
Haza értünk mindenki fáradtan ledőlt a kanapára .Szó szerint egymáson feküdtünk .Szegény Louis volt legalul , és egy embert hiányoltam , hol van a barátom ?Gyorsan felpattantam és kimentem a konyhába nem volt ott ,terasz ott se ,egyből a szobánkba siettem .Ott állt az erkélyen , egy hatalmas kő esett le a szívemről ,oda siettem hozzá és hátulról a csípőjénél átkaroltam .
-Azt hittem már hogy , elvesztél -nevettem nyomtam egy puszit a hátára .
Semmi válasz , még meg sem fordult .Mi baja lehet ? Amióta vissza jöttünk a  partról olyan távolság tartó . 
-Ha dühös vagy rám kérlek mondd el, hogy mi rosszat tettem ahelyett, hogy figyelem kívül hagysz.
Egyszer csak megfordult a szemembe se nézett és kiviharzott a szobából.

                                                               **   Harry szemszöge **

   Mérges voltam és az nem kifejezés , nem akartam Katen levezetni .Pedig egy kicsit ő is hibás volt , ahogy az a srác hozzá nyúlt és ahogy próbált vele flörtölni , nem is mérges féltékeny.Legszívesebben oda mentem volna és még a szart is kivertem volna belőle , nem mondanám hogy irigy vagyok de nem szeretem ha ahhoz nyúlnak ami az enyém  .Kat az enyém .Magam után az ajtót a kelleténél egy kicsit erősebben húztam be így egy hatalmasat csattant .Szerelembe esni olyan, mint fegyvert adni valakinek, hagyni egy pontot a szívednél, és bízni, hogy nem húzza meg a ravaszt.Lebaktattam a lépcsőn és kimentem a házból .Ilyenkor jobb ha senki se szól hozzám , ilyenkor nem gondolkozom és nem akarok olyat mondani amit később megbánok .Minden egyszerűbb volt, mint vártam: összeillettünk, mint egy kirakós két darabja, melyek azért készültek, hogy kiegészítsék egymást. Ez titokban nagy elégedettséggel töltött el. Testileg ugyanannyira passzoltunk, mint minden más szempontból. A tűz és víz valahogy úgy létezett együtt, hogy nem oltotta ki egymást. Újabb bizonyíték arra, hogy hozzá tartozom..A szerelem sokkal bonyolultabb dolog, mint gondoltam volna. A szerelmes ember gondolati és érzelmi világa nincs mindig összhangban.Nem tudom megnevezni, mit szeretek benne. A szeme, az arca , a mosolya, a nevetése. Azt, ahogy beszél, és azt, ahogy jár. A stílusát, az ízlését. Mikor megijed, és amikor felbátorodik. Amikor biztos , és amikor bizonytalan. Imádom, mikor egoista .Szeretem, ahogy gondolkozik, és ahogy hülyéskedik. A komolyságát, a gyerekességét. Azt, amikor meglepődik .Szeretem, hogy az aki ... egyszerűen mindent szeretek benne!Semmi sem tarthat vissza többé. 
** El szemszöge **
Elfáradtam a szörfözés után és gondoltam ledőlök egy kicsit pihenni . Velem szembe jött Harry a kis folyosón , eléggé fel volt dúlva . Belém jött és majdnem felborított .
- Hé figyelj már oda - vetettem oda neki nevetve hátha jobb kedve lesz .
- Ne haragudj El - még mindig komor arccal.
Ebbe a srácba meg mi ütött .Reggel még olyan vidám volt .Hiszek a csodákban, mert látom őket, minden áldott nap. Varázslatot a mosolyokban, megvalósult lehetetleneket, körbevesznek, boldoggá tesznek, erősebbé, hisz megadják a reményt, hogy bizony ami egyszer volt, amit már átéltem, bármikor visszajöhet. Mivel az ők szobájuk a miénk mellet van és a falak nem olyan vastagok ,halottam eset hogy , röhögnek . Na de ők tudják . Már mentem volna be a szobába mikor szipogást halottam .Bekopogtam de semmi válasz , erre benyitottam .Katy ült az ágyon kisírt szemekkel .
- Kat mi történt ?- aggódtam érte .Nagyon kedves lány én személy szerint imádom .
-Nem tudom El - csak tovább sírt- Talán rosszat mondtam vagy csináltam , de nem emlékszem semmi rosszra .
- Majd kiderítjük - megszorítottam a kezét hogy , minden rendben lesz .

**Liam szemszöge **
- Niall szállj már le rólam - löktem le magamról .
El felment így egy hely szabad lett , gondoltam elfoglalom még is kényelmesebb .Hülyültünk még egy darabig de jött Harry és kiment .
- Ebbe meg mi a fene ütött - állt fel Danielle .
- Nem tudom de valakinek utána kéne mennie még kárt nem tesz magában - aggódott Demi .
-Majd én - és utána mentem .
-Óvatosan - szorította meg a kezem Dani aggódva .Amire én csak egy puszival válaszoltam.
Kimentem a bejárati ajtón és megálltam ,fogalmam se volt merre induljak  . Az udvar felől szitkozódást halottam . Hát persze hogy ott volt .
- Vas Happenin boy -  próbáltam viccesre venni a formát .
- Liam most ne - ideges volt - Hagyj kérlek .
- Mi a baj haver ? -tényleg nem értettem eddig mind oké volt .
- Láttad hogy , az hogy , flörtöt Kattel ?
- Nem igazából nem is figyeltem . De mit számít ő téged szeret .
- De mi van ha rájön hogy , van nálam jobb is neki és akkor .......
- Tudni akarod, hogy mit gondolok? Szerintem ez a lány tökéletes számodra és ez kibaszottul megijeszt téged . Annyira félsz attól, hogy valakit bezárj a szívedbe, hogy inkább ellököd magadtól. De ha ezt így folytatod tovább, ha folyamatosan ellököd magadtól, el fog menni. És sosem jön vissza. Ezt megkockáztatnád? Mert ha egyszer eltűnik, sosem fog visszajönni.
 Tudom hogy , ők igazán szeretik egymást . Amikor a koncerten voltunk abban a 3 napban mintha kicserélték volna , és ahogy haza mentünk varázsütésre vissza tért a régi Harry .
-Na  gyere be és fejezd be ezt a viselkedést.
Vissza mentünk ahol már megint mindenki lent volt El és Kat is .
- Már 2 napja vagyunk és és még nem buliztunk egy hatalmasat - szólalt meg Zayn .
- Akkor ma bulizunk - pattant fel Louis és táncolni kezdett .


1 megjegyzés:

  1. Pffffffffffffffffffffffffffffff...mi az hogy itt fejezitek be ti kis dezertőrök...XDDDDD
    Köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit partyy ahw jeeeeeeeeeeeeeeeee*-*
    xxx Claire
    Megőrítetek..XD

    VálaszTörlés