2013. november 29., péntek

22.rész

22.rész ~Buli van ~

**Kat szemszöge**

Örültem hogy , ma kikapcsolódunk ,de még mindig nem tudom mi baja van Harrynek . Oda mentem Liamhez mert Dani mondta hogy , ő ment  után miután rájött az 5 perc helyett a fél óra .
-Liam tudod mi a baja ?- félve fordultam felé .
- Csak féltékeny - ingatta a fejét .
Már minden világos lett .Biztos Tomra volt féltékeny , de hát semmit se csináltunk és ennyi erővel én is féltékeny lehetnék Aureliara ő az a szőke a szörf oktató.Komolyan néha az őrületbe tud kergetni .
- Nem tőlem tudod - bökött oldalba Li.
Bólogattam hogy , rendbe nem fogok plusz feszültséget okozni így is van elég.Megbeszéltük hogy , egy óra múlva indulunk .Elmentem készülődni mert lány vagyok nekem egy óra éppen hogy , elég remélem.Lezuhanyoztam és megmostam a hajam . Nem hoztam hajszárítót ezért át kellet menjek Demihez mert nála volt csak .Kiléptem a fürdőből és Harry az ágyon ült és a telefonját babrálta . Felnézett és a szeme se rebbent , küldtem neki egy bátorító mosolyt amit ő is nagy nehezen viszonzott .Demi hamar átadta nekem a hajszárítót , én próbáltam gyorsan megcsinálni a hajam de a hosszú haj átka hogy , elég lassan szárad ,imádom a hajam de ilyenkor legszívesebben levágnám. Végeztem és őrült tempóban szaladtam vissza a másik szobába és utána vissza a fürdőbe .Persze hogy , most nem találom a hajvasalómat , hajlakkot semmit .Csak arra lettem figyelmes hogy , Harry kacag rajtam, próbálta a kezével takarni a száját , de kevés sikerrel járt .Örültem hogy , jó kedve van de mégse annyira mert rajtam röhögött .
- Örülök hogy , jót szórakozol rajtam - nyújtottam neki a nyelvem.
- Úgy szaladgálsz fel alá mint egy mérgezett egér - most már egy hangosabb nevetés tört ki belőle .
-Adok én neked olyan mérgezett egeret -gondolkodás nélkül  szaladtam neki és ugrottam rá , birkóztunk még  nem én kerültem felülre . Az arcunk pár centire volt egymástól ,egymás szemébe néztünk.Nem tudtam tovább haragudni rá , valami oknál fogva minden haragom elszállt amikor újra a karjai között voltam.
-Kat édesem ne haragudj rám hogy , olyan bunkó voltam de......- nem hagytam hogy , folytassa hatásos módszerem van rá hogy , befogjam a száját .
- Nem érdekel -ráztam a fejem újra megcsókoltam, kellenek a veszekedések, ilyenkor belegondolok, milyen rossz lenne őt elveszíteni. ilyenkor érzem a legeslegjobban, hogy kell.-Na de engedj mert még nem végeztem .
-Siess már csak 30 perced van .
-Menyi ?- fogtam a fejem - nem leszek kész ,de egyszer csak vissza rántott .
- Nem érdekel hogy , áll a hajad vagy milyennek látnak mások én mindenhogy szeretlek .
Annyira jól esett amit mondott hogy , nem bírtam ki puszi nélkül .Az ember néha csak azt látja meg, amit látni akar, nem pedig azt, ami a szeme előtt van. Néha pedig egyáltalán nem lát tisztán. Hiper tempóra kapcsoltam és még kivasaltam a hajam feltettem a sminkem .A ruhám kint volt én meg egy bugyiban és melltartóban ész nélkül kiszaladtam és egyáltalán nem érdekelt hogy rajtam kívül van még valaki a szobába .
-Ez már tetszik .
Sikeresen magamra húztam a ruhámat és kész voltam elindulni .
.
Harry oda jött hozzám , megfogtuk egymás kezét és lementünk.Meglepődtem mert még senki se volt lent ,mi voltunk az elsők ,ez még sose fordult elő ,büszke voltam .Leültünk a kanapéra egymás mellé és Hazza a szoknyámmal kezdett el játszani .Először csak babrált az alsó részével , de utána már egyre feljebb húzogatta . Közben a combomat simogatta , ha nem  mentünk volna el bulizni biztos rá vetettem volna magam, akarom őt nem is kicsit .Szerencsémre pont jött Zayn lefelé .
- Nem hiszem el hogy , a lányok ennyi ideig készülődnek , még én is kész lettem .
-Mi  lányok nem a fiúk kedvére öltözködünk  hanem a maguk tetszésére. Ha minden csaj a fiúk kedvére öltözködne, akkor egyszerűen meztelenül járnánk minden percben.- telepszik le mellénk El.
Lassan a többiek is leszállingóztak és elindultunk a bárba . Valami Cassandras nevű helyet kerestünk , amit Andy javasolt nekünk .Aránylag gyorsan megtaláltuk és bementünk , jó hely volt .Tele volt már részeg fiatalokkal , néhányak  elég viccesen néztek ki .
- Akkor BULI VAN !!!!!! - ordította Niall .
Egyből a bárpulthoz siettünk  rendeltünk magunknak és valami eszméletlenül  jók voltak .Nem annyira amilyet Louis csinál ,de a célnak megfeleltek .Valami egész lájtossal kezdtünk mi lányok ,a fiúk pedig egyre ütősebbekkel .
Utána Danivel valami kék löttyöt  ittunk ami nem kicsit volt erős .
És ha nem ittunk akkor táncoltunk .Először persze Harryvel táncoltam , a következő pillanatban már Louissal csörögtem ,akitől pedig Zayn rántott el .Marha jól szórakoztunk ,a csajokkal is táncoltunk .Behunytam  a szememet , engedtem, hogy a zene a belsőmig hatoljon,hagytam hogy darabokra zúzzon, majd felépítsen újra, hogy más szemmel lássak mindent.Pár srác bepróbálkozott nálunk de a mi részeg barátaink hárították őket .Olyan édesek amikor féltékenyek, és próbálnak minket védeni .Valami csoda folytán újra Harryhez kerültem és egy hosszas csókcsatába kezdtünk .Elmagyarázni milyen csókolózni azzal, akit az ember szeret. Azt mondanám, megszűnik az ember körül a világ. Nem látunk, nem hallunk, nem lélegzünk, nem gondolkodunk, nem emlékszünk..Akár össze is dőlhet a világ körülöttünk, tudom, hogy ő akkor is vigyáz majd rám.
 -Lehet, hogy túl korai, lehet, hogy túl késő, de most én is ki akarom mondani, ahogy te is kimondtad: Szeretlek. Nem muszáj elhinned, lehet, hogy butaság, és az is lehet, hogy csak képzelődöm.- suttogott a részeg Harry a fülembe , amitől rázott a hideg de még is majdnem elolvadtam tőle . Élem az életem minden nap úgy mintha az lenne az utolsó,mert egyszer tényleg az lesz!!!
Perrie rántott ki ebből a csodálatos érzésből és vele táncoltam tovább .A bejárat felé néztem és 5 ismerős lány jött be rajta , azok akik lent voltak a parton az oktatók. Szerencsénkre megláttak minket -remélem érzékelhető az irónia   - és oda jöttek .Puszi -puszi ölelés mindenkivel ,hogy ezeknek nem sül le a pofájukról a bőr .
- Nem bírom pia kell - üvöltöttem Dani fülébe .
-Csatlakozom - karolt belém .
Biccentettem Elnek is mert láttam milyen undorral néz a csajra aki éppen Tommoval táncolt .
- Valami rózsaszínűt és ütőset - mondta a pultosnak Dani .

Kiadta az italunkat amit mi majdnem egy húzásra lenyeltünk . Láttam hogy , az a szőke ribanc táncolni húzza Harry-t , ő meg persze hagyta mivel full részeg volt .Nem bírtam oda nézni , valami elpattant bennem , igen féltékeny voltam , előjött a zöldszemű szörny.A kelleténél egy kicsit jobban is ,de mentségemre szóljon nem voltam beszámítható állapotban.
- Egy tequilát tisztán -szólta a pultosnak .
-Katy ez már nem kell - próbált megakadályozni az ivásban Liam ,ő még józan volt .
-Dehogy nem én tudom mi kell és mi nem - egy húzásra lenyomtam .Éreztem ahogy elönt a forróság a torkom és egyre jobban szédültem .
-Azt a jó büdös kurva életbe - tátotta el a száját El a táncparkett felé nézve .
Nem tudom mi volt ott de engem is érdekelt .Hirtelen megfordultam és sokkolt a látvány .

2 megjegyzés:

  1. Oké akkor kezdjük vizuálisan először kb. ez voltam:
    http://25.media.tumblr.com/6f4a983b5c9daf384dc62abb2db71add/tumblr_muqs58ZQlY1sib2dzo1_250.gif
    Aztán az gondoltam ááá nem így nincs vége egy résznek akkor kb ilyen:
    http://media.tumblr.com/31609b57ade89338b6eec0ed0aa6800a/tumblr_inline_mulheri5Un1rl4543.gif
    És amikor megláttam hogy nem itt tényleg vége cicám és a pofámba röhög a véleményező akkor ilyen:
    http://media.tumblr.com/d3034aaf5aeb9667c54b3eedb0e47e6d/tumblr_inline_mvb8utWHkd1qcm538.gif
    És ilyen:
    http://farm9.staticflickr.com/8201/8280876326_b7ebd361a2.jpg
    Ez lettem volna mára remélem át jöttek az érzéseim de nem aggódom hétvégén bosszú;)
    http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110622073525/glee/images/9/9f/Revenge.gif
    Cupp cupp Claire

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek Claire-vel!!!!!! Borzalmasak vagytok, hogy itt be mertétek fejezni!! Gyorsan kövit!
    Love Nikol D.

    VálaszTörlés