2013. december 22., vasárnap

23.rész

Hey girls ! :D
Itt lenne az új rész . Tudjuk csúsztunk jó sokat , de nem volt sok időnk . Reméljük tetszeni fog a rész . Előre szólok , nem a legboldogabb .
Deni&Vikk
23.rész ~Tudok én verekedni ~
~Zene~



Az a ribanc az én barátommal smárol .Nem tudom ki kezdte mert háttal voltam ennek az egésznek ,de legszívesebben megtudnám  ölni mind a kettőt .Elpattant az a bizonyos cérna ,itt a vége . Elkezdtem feléjük rohanni és neki ugrottam a csajnak .Váratlanul értem így ő egyből a földre zuhant , behúztam neki egyet majd a haját kezdtem el 'ritkítani' . Még ütöttem rajta párat amikor két kéz felemelt a földről ,persze én közben csak kapálóztam és ordibáltam hogy, "engedjen el" . Egyszer még vissza néztem és láttam hogy , a csaj arca véres .Ütöttem volna még de így s büszke voltam magamra .Most látom értelmét hogy ,Brandon megtanított verekedni . Valami hátsó ajtón keresztül távoztunk és a bár mögé értünk . Megkönnyebbültem amikor újra szilárd talajt éreztem a lábam alatt .Pár szőke hajszál maradt a kezembe amit undorral szedtem ki az ujjaim közül. Megpördültem és Liam állt velem szembe ,a többiek pont abban a pillanatban léptek ki.Megláttam Harryt és gondolkodás nélkül oda mentem hozzá és egy büdös nagy pofont kevertem le neki .
- Te normális vagy ?- ordított le miután magához tért .
-Hogy én vagyok normális? - hát az agyam eldobom hogy , még ő van kiakadva - végül is nem tudom ki smárolt más csajjal .
-Ő kezdte az egészet - még mindig az arcát fogta .
- Nem nagyon láttam hogy , ellenkeztél volna .- éreztem hogy ,könnyek folynak le az arcomon , ő meg csak kikerekedett szemekkel nézett
- Gyere Katy.. menjünk haza -fogta meg a karomat Liam .-Demi elbírsz velük ?-fordult oda a másik 90% józan emberhez .
-Persze ti csak menjetek előre - bólogatott .
-Várj szívem én is megyek veletek - futott felénk Dani .
-Te csak maradj....- de a barátnőm közbe vágott .
- A legjobb-barátnőm sőt a testvéremként tekintek rá - rám nézett de én csak bőgtem - tudom mit kell csinálni ilyenkor vele ,szükség lesz rám .
Liam végül bele egyezett és más úton mentünk haza mint a többiek .Oh Istenem, mennyire kiakarom kapcsolni az összes érzésemet, és kitörölni az összes emlékemet.A lábaim remegtek , ha Li nem tart tuti össze esek .Az utolsó pár méternél felkapott és úgy vitt haza . A nyaralóba érve felvitt a szobájukba még Dani hozott nekem pár cuccot .Egyszerűen képtelen vagyok felfogni ami nemrég történt .Folyamatosan az a kép van előttem hogy , ott smárolnak ,egyre jobban sírni kezdtem .A szerelem néha k*rvára tud fájni...!!!Közben Dani is bejött pár ruhámmal ,valamit susmogtak Liammel .Én még mindig csak bámultam magam elé ,amikor zajokat halottam lentről .
-Menj le mert biztos ide akar majd jönni - mondta Dani Liamnek .
-Persze igazad van . Akkor ahogy megbeszéltük rendbe ?
Dani bólogatott, Liam kiment .Még egyszer vissza fordult:
-Kat kitartás - ezzel ott is hagyott minket .

**Harry szemszöge **

 Megérdemeltem azt a pofont ,jogos volt így vissza gondolva  . Nem tudom mi ütött belém egyből el kellet volna löknöm magamtól azt a csajt .Szeretem a barátnőmet nincs szükségem másra .Néha csak akkor vesszük észre a meghúzott határokat, ha már átléptük őket.Ha valakit valóban szeretsz, azonnal tudod, ha megbántod, nem azért mert látod az arcán, hanem mert a bántás pillanatában önmagadon érzed a bántalmat, neked is fáj és tudod, hogy nem kellett volna. Nemcsak neki, neked is sajog, azonnal.
-Basszus vissza szívom amit mondtam - veregetett vállon Niall- Nem kell Katet semmire se tanítanod .
-Niall ne most - dorgálta meg Demi .
- De most komolyan eltörte a csaj orrát - utánozta - Fejet hajtok előtte .
Viszont igaza volt  ,büszke voltam Katre jól el gyepálta  a csajt .Még mindig sajog az arcom ahol a keze nyomott hagyott , el se tudom képzelni mit érezhet az a lány .Most viszont az volt előttem hogy , vissza kell menjek a házba és tisztázzam a dolgot vele .Egész úton azon gondolkodtam mit is mondjak ,de mi van ha végleg elvesztettem ,abba bele pusztulnék .Észre se vettem hogy , már oda is értünk .Berontottam az ajtón és
Liam jött szembe velem .Félre löktem ,mert azért még mindig hatottak az italok , mentem az eszem után .Benyitottam a szobánkba de nem volt ott és a bőröndje se .Dani szobája felé rohantam hallottam hogy , beszélgetnek .Be akartam nyitni de zárva volt .
-A picsába Danelle engedj be ....beszélnem kell vele .
Mivel sikertelen volt a próbálkozásom bementem a szobába és beugrottam az ágyba  .De hogy , nincs itt nem volt az igazi .Képtelen vagyok őt elfelejteni!Éreztél már így?.Amikor összeveszel azzal a személlyel, akit a legjobban szeretsz, hirtelen teljesen egyedül érzed magad,és üresnek.Minden okkal történik, de néha ez az ok az, hogy hülye voltál, és rossz döntéseket hoztál..Annyira jó volt mellette feküdni. Emlékszem, mindketten úgy tudtunk csak elaludni, ha egymáshoz bújtunk. Éreztem a leheletét a nyakamon, a szuszogását a fülemben.. Ilyenkor, mindig azt kívántam, bárcsak megállna az idő, és mi örökre ott feküdnénk, együtt, gondtalanul, egymás ölelésében.. És most, egyedül, az ágyban.
Ahogy ott feküdtem  , mozgásra lettem figyelmes az ajtóban .Reménykedtem hogy ő az , így hirtelen felkaptam a fejem ami utólag nem volt valami jó ötlet mert elég rendesen elfogott a hányinger . De nem az az személy volt akire vágytam .
-Bejöhetek ? - állt az ajtóban Demi .
- Ha nagyon muszáj - duzzogtam .
-Harry tudom hogy most csalódott vagy ,de....-
-Mi de ? Hmm ? Lehet hogy elvesztettem azt az embert akit az életemnél is jobban szeretek- ordítottam már a végén .
-Ezért mondják hogy , gondolkodj, mielőtt olyan személyt bántasz meg, kit nagyon szeretsz és aki számodra fontos. 
-Hát ezzel eddig is tisztában voltam - flegmáztam .
- De ide figyelj rám nem lehet az  igaz szerelmet hazudni oda, ahol nincs, de nem is lehet tagadni a létezését ott, ahol van.És ő szeret téged , biztos vagyok benne , ha ő nincs lehet én se lennék itt mindent neki köszönhetek ha azon az estén nem veszi meg nekem azt a felsőt most lehet nem lennék együtt Niallel .Nem hittem volna, hogy mi ketten összekeveredünk .. Nem gondoltam volna, hogy fontos lesz nekem, és most nem tudom hova tenni az érzést, hogy minden percben rá gondolok. Fura érzés, de tetszik. Katherine nagyon jó ember ahogy te is az vagy .
-Én jó ember , ne nevettess .Fogalmad sincs hogy érzek, szóval fogd be!!
Majd a következő pillanatban Niall bukkant fel az ajtóban elég idegesen .
- Te meg miért ordibálsz ? Tőled zeng az egész ház . Nem veszed észre hogy , mi csak segíteni akarunk rajtad ....
-Niall hagyd - fogta vissza a barátnője .
-Nem csodálkoznék ha hagyna a picsába - bökte oda még utoljára . 
Ez olyan volt minta arcon csaptak volna , csak a puszta tudat .Akkor jössz rá, hogy mennyire szeretsz valakit, mikor felmerül a pillanat, hogy talán elveszítheted. Mikor számtalanszor elmondja, hogy vigyázz magadra, s minden erejével azt próbálja neked bizonyítani, hogy te vagy a mindene, nem érdekel, mert tudod hogy ott van, s mindig ott lesz. Igen..ott lesz..csak nem mindegy, hogy mikor és hogyan. Nem akarok , gondolkodni , emlékszem hogy tettem a bőröndömbe 2 vésztartalék Jacket , úgy érzem most itt az ideje előkeresni őket .  Minden probléma megoldója a jó öreg, Jack Daniels.

**Kat szemszöge **
Meghallottam  a hangját és görcsbe rándult a gyomrom .Ő volt most az utolsó ember akit látni akartam .Nagyon megbántott ,  ennek ellenére én még mindig szeretem , de most egy darabig akkor se akarom látni Még mindig az ajtót ütötte és kiabált . Hallottam Louis és Zaynt is próbálták nyugtatni ,elvinni innen . Kevés sikerrel , én viszont nem bírtam tovább hallgatni és kimentem az erkélyre , Dani követett és behúzta az ajtót .
Még mindig émelyegtem az italok miatta ,pocsékul voltam minden össze jött .Pedig azt hittem ez lesz életem legjobb nyaralása .De a sors újra közbe szólt .Megértettem, hogy az emberek miért sírnak, amikor összetörik a szívüket, és hogy miért menekülnek el mindenki elől, amikor a szívük darabokban áll. Mert szükségük van egy kis térre, hogy rendbe hozzák. Végül újra összerakják, hogy aztán valaki újra összetörhesse.Gyakran ott követjük el a hibát, hogy túl gyorsan vállalunk fel egy kapcsolatot. Megbízunk a férfiban, mielőtt valóban rászolgált volna a bizalomra és feltételezzük róla, hogy rendes fickó, csak mert ilyen benyomást kelt.Viszont amikor belépett az életembe, az egyik felem azt mondja, hogy még közel sem állsz készen, de a másik felem azt mondja, hogy maradj vele örökre.Bárcsak olyan lenne a szerelem, mint a röplabda! Amikor azt mondom: enyém, mindenki hátralép .
- Elment - simogatta meg a hátam Dani .
- Én szerelmesnek hittem magam. Tényleg, miből lehetne ezt tudni?
- Talán abból, hogy ha vele vagy, igazán önmagadat adhatod és őszintén. A szerelem azt jelenti, hogy képtelen vagy élni a másik nélkül és szavakban is nehéz kifejezni azt, amit a szíved érez vagy, amikor a többiek csak értetlenkednek, de te tudod, hogy összetartoztok. Amikor egész éjjel csak rá gondolsz, reggel pedig pihentebben ébredsz és aztán úgy érzed, hogy meg kell kapaszkodnod valamiben, nehogy elszállj hirtelen.
Igaza volt  .Fázni kezdtem így vissza mentünk , Danielle tájékoztatott hogy , itt maradok vele.Megkönnyebbültem ő már nem egyszer látott így és jól tudja mit kell ilyenkor velem csinálni .Ő igazi barát ,több mint más,  figyel rám ,törődik velem, kedvel, szeret.Megért, elfogad , feltétel nélkül megbízhatok benne.  Csak jót akar nekem, segít,  meghallgat. Letol, ha kell,  velem nevet, örül, velem sír, szomorkodik.
- Na de aludjunk - mutatott az ágy felé .
Én meg mint egy jól nevelt gyerek egyből befeküdtem .
- Katy hidd el minden elrendeződik majd - megsimította a hátamat biztatás képen .
- Biztos vagy benne ?- de még mindig az a kép lebegett a szemem előtt .Néha, megáll egy pillanatra az idő... egy-egy jelenet... úgy marad meg bennünk... mint egy kimerevített kép, elhalkuló hangok, lelassult mozdulatok.
-Csak abban vagy biztos, hogy bele szerettél  úgy ahogy van, mindenestől.
 Valamikor hajnalban álomba sírtam magam , egyszerűen nem bírtam a könnyeimmel .Álmomban , ültem egy székben a hely nagyon ismerős volt de fogalma sincs hogy , honnan . Egyszer csak a papám jelent meg ,megörültem .Hozzá szaladtam és szorosan magamhoz öleltem ,felnéztem rá ő pedig megsimította az arcomat .El kell fogadnunk a tényt, hogy bizony van pár ember, aki mindig a szívünkben marad, még akkor is, ha az életünkben már nem szerepel.
-Erősebb vagy, mint gondolod! Ne feledd ezt, ha győzni akarsz az életben!Katherine szívem tarts ki és ne engedd el.....
Kopogásra ébredtem ,puff eltűnt az álmom .Nem tudom mire utalt az apám , de megfogadom a tanácsát .A fejem majd szét robban .Mintha apró emberek kalapáltak volna a benne.Azok a bizonyos érzések amikor reggel felkelsz és leszarnád az egész napot.
-Igen ? - nyögtem ki végül nehézkesen .
- Csak mi vagyunk - egyszerre nézett be Boo Bear , Niall  és Zayn .
- Gyertek be - paskoltam az ágyra hogy , üljenek le .Körbe néztem és a szoba üres volt ,Danielle sehol .
- Hoztunk neked reggeli-ebédet - mosolygott Niall és egy tálca melegszendvicset hozott .
- Én meg kávét - tartotta a bögrét Zayn - Ahogy szereted .
-Én meg magamat ,hogy jól induljon a napod - húzta ki magát Louis .
- Köszönöm srácok - elvettem közbe Zayntől a kávét - Ez még jó meleg -vettem ki óvatosan a csészét Zayn kezei közül..
- Kat te egy istennő vagy - elkezdett előttem hajolgatni Niall .
-Miért is ?-elég hülyén néztem rá mire a fiúk csak nevettek .
- Tegnap este - csak úgy pörgött - ahogy megverted a csajt , az valami állat volt .
Ekkor törtek elő bennem a tegnapi élmények , így józanul még rosszabb volt mint tegnap .A csók , verekedés , pofon .Rosszulesett, nagyon rosszul. Nem gondoltam volna, hogy épp akkor,éppen ő! Hideg zuhanyként ért, de nem mutattam. Rideg voltam, magabiztos. Úgy tettem,
mintha egyáltalán nem érdekelne. Pedig fájt. Mi van ha a média megtudja , bele se merek gondolni .
-Gratulálok Niall - veregette háton Zayn rosszallóan.
-Kat ne haragudj - ugrott oda hozzám és megölelt úgy hogy , hátra döntött az ágyon .Az ő ölelése oldja a stresszt, növeli az összetartozás érzését, csillapítja a fájdalmat,tipikus Niall Horan  ölelés .
-Semmi baj szöszi - próbáltam vissza tartani a sírást - Nem a te hibád . 
- M is büszkék vagyunk rád - ült mellém Louis - és hidd el nem akart megbántani .
Hinni akarok neki , de még is Harry viszonozta azt a  csókot , mellette szól hogy részeg volt . Nem értem ezt az egészet .Lehet túl reagáltam ?Néha egy szó segítene, de nem kapom meg. Vagy azért, mert nem figyelnek rám, vagy azért, mert nem is sejtik, hogy hiányzik nekem, vagy azért, mert nem tudják, mi az a szó, ami feloldja a bajomat.A legrosszabb érzés amikor nem érezzük, hogy van értelme a holnapnak. Nem érezzük, hogy van értelme felkelni, és nem érezzük, hogy egyszer majd jobb lesz. Az emberek azt mondják, hogy addig nem jössz rá, hogy mid volt, amíg el nem veszíted. az igazság az, hogy tudtad, hogy mid volt, de nem gondoltad, hogy elveszítheted.Az élet egyik legnagyobb terhe az, hogy nem lehet nem megtörténtté tenni azt, ami már megtörtént......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése