2014. március 8., szombat

27.rész

Egy kisebb kihagyással de itt az új rész :D Ha tetszik komizz , pipálj , iratkozz fel :D
Lett egy új blogunk is . Ha érdekel itt megtalálod :))Jó olvasást :))
27.rész ~Jókor mint mindig~

Harry szemszöge

Mivel Kat nagyon fáradt volt így megvárta amíg oda viszem nekem a mobilját , megnyerően rám mosolygott mire én vettem a célzást .Mikor a kezembe vettem , meglepődtem .
-Harold Edward Styles - kiabált rám nevetve , gondolom észre vette mit akarok csinálni  én  meg csak kacsintottam  egyet , és bele szóltam a telefonba .
- A legjobbkor mint mindig drága egyetlen és utánozhatatlan nővérem -nevettem el magam - Nincs neked jobb dolgod mint az én barátnőmet zaklatni ?-tette fel a költői kérdést .
- Te vagy az te majom .......!?
- Naná,mit szeretnél ?
-Hát gondoltam megkérdezem milyen volt a nyaralás mert hát csak egyesek tehetik meg hogy , kiruccannak egy hétre Hawaiire .
-Őszintén volt ott minden - Katy felé fordultam és küldtem neki egy puszit .
-Remélem azért nem leszek nagynéni UGYE Harry ?
- Most miért nem örülnél egy mini Harrynek ?- még mindig Katet figyeltem , olyan furcsán mosolygott .
-Én örülnék de , anya élve megnyúzna .... -  nevetett a telefonba - na de nem veled akarok beszélni , akkor téged hívtalak volna ....add csak ide szépen a csajodnak .
- Ha már rám nem vagy kíváncsi - adtam a  sértődöttet - akkor oké.
Kat nyúlt a telefonért már majdnem kikapta a kezemből mikor én vissza rántottam és az ágyra döntöttem :
-Csak ha kapok egy puszit .
-Kettőt is - mosolygott és egy elég hosszú csókot váltottunk - Most már kérem .
-Köszönöm a szüleidnek, hogy vagy nekem.
Betartottam az ígéretem és elmentem a fürdőbe .Nem tudom körül írni mi ez az érzés csak annyit tudok, hogy ha ránézek, bármilyen boldogtalan is vagyok, egyszerűen a szám mosolyra gördül akarva, akaratlanul.Eljön egy pillanat az életedben, amikor rájössz, hogy ki az, aki igazán számít.

Kat szemszöge 

-Szia Gemma - szóltam végre a telómba .
-Szia kislány ... végre a hangodat is hallom nem csak a cuppogást .
-Bocsi - sütöttem le a szemem - Mesélj mi van veled ?
-Velem minden oké, úgy gondoltam holnap jó lenne egy csajos napot tartani . Vásárolgatás meg ilyenek na mit szólsz ?
- Egy perc - eltartottam a fülemtől a telefont - Édesem csinálunk holnap valamit ?-Harry rázta a fejét hogy ,nem - Persze hogy igen , ki nem hagynám .
-Akkor olyan 10 körül. Ja és  el tudsz jönni értem mert bedöglött a kocsim .
-Persze majd megoldom akkor holnap .Puszi .
- Puszilom a lökött öcsémet is .
-Ígérem átadom .
-Azt meghiszem .
Erre nem tudtam mást csinálni csak mosolyogtam .Letettem és az asztalra dobtam a telefont .Vissza mentem már az ágyba Harry mellé .Nekem kell holnap fuvaroznom magunkat , de mivel itt nincs kocsim kénytelen vagyok elkérni Harrytől az övét .Tudtam hogy , nem lesz egyszerű de megvannak a módszereim az ilyen helyzetekre .A fejemet a mellkasára tettem és a szemébe néztem mire ő gyanakvóan felhúzta a szemöldökét .
-Mi kellene ?
-Miért gondolod hogy , kell valami - tettem a tök ártatlant .
-Katherine Annabell Smith - utálom ha a teljes nevemen szólítanak -Ismerlek .
-Hát holnap elmegyünk Gemmával vásárolni - apró köröket rajzoltam a felsőtestére .
-Oké , nekem úgy is dolgom lesz ,legalább nem leszel egyedül.
-De lenne még valami - a kezem a mellkasára fektettem  - bedöglött Gem kocsija - boci szemekkel néztem rá - És hát kéne nekem a tiéd .
-Kaaaaaaaaat -egy percig habozott amitől megijedtem - Na jó de kárpótlást kérek -megjelent a tipikus perverz mosolya.
- Nem vagyok semmi rossznak az elrontója - nyomtam egy cuppanós puszit a szájára - akkor viszem a Rover-t.
-Vigyázz magadra - adott egy puszit a homlokomra - és épségbe hozd vissza nekem a másik szerelmemet .
Reggel Harry ébresztője keltetett ,igazából nem tudom merre megy ma de úgy is csak este találkozunk .Szorosan ölelt magához ,és a mamám szavai visszhangoztak a fejembe ,,Az igazi, aki álmában is átölel, aki puszit nyom a válladra, az arcodra, aki azért felkel, hogy téged betakarjon, aki mellett reggel felébredsz, hozzád bújik és elmondja, hogy reggel ezerszer szebb vagy, mint bármikor, és úgy érzed csodásan aludtál és nem akarsz kibújni mellőle!".Az ő ölelése számomra fontosabb, mint gondolná. Nagyon sokat jelent az, mikor magához húzl és csak ölel ,végtelennek tűnő másodperceken át. Ilyenkor mindig mosolyog a szívem. Ha valami akkor éppen fájt, az elmúlik. Ami sebet hagyott maga után az nyomtalanul begyógyul és nem marad más  csak a boldog pillanat. Ő és Én, egymás karjába fonódva.Nagy nehezen kikeltem én is az ágyból ,volt még 45 percem az indulásig .Elkészülődtem , feltettem a sminkem és kivasaltam a hajam és össze szedtem valami elfogadható cuccot .
Lementem már szinte mindenki elment kivéve Louis ,nézte a TV-t leültem mellé és hirtelen felém fordult egy hatalmas vigyorral a képén .Nem értettem mit tettem hogy , ilyen vigyort csaltam az arcára ,de ahogy ismerem úgy is megosztja velem ha akarom tudni vagy ha nem akkor is .
-Most komolyan oda adta a kocsit ?-tette fel pár perc után a kérdést .
-Aha - vetettem oda -Nem is kellet nagyon megerőltetnem magam - húztam az agyát .
-Tudsz te valamit kicsi csaj - kezdett el csiklandozni.
-Hagyd abba mert még a végén elkések és ahogy ismerem Stylest nem szeret várni akkor a nővére se .
-Jó szórakozást -intett .
Kimentem az ajtón és a kocsi már kint állt ,Harry pedig neki támaszkodva várta míg oda érek. Láttam rajta hogy , egy picit izgul amin jót mosolyogtam , mert már 3 éve megvan a jogsim és eddig egy kocsit sem törtem össze , nem a Roverel fogom kezdeni ,imádom ezt a kocsit csupa szép emlékek kötnek hozzá .Még mindig nyugtalanságot éreztem Harry felől , arra jutottam hogy , Kat módra megnyugtatom .
- Vigyázni fogok a kocsira - kezemet a nyaka köré fontam és mélyen a szemébe néztem - nyugi !
-Nem a kocsit féltem  - csókolt meg -Hanem téged . Csak óvatosan vezess .
- Úgy fogok - beültem ,behúztam az ajtót és  bekötöttem magam lehúztam az ablakot - 4 körül jövök .Szeretlek.
-Már az elköszönéseink perceiben is azt tervezem, mikor lehetek Veled újra!
Még utoljára egy csókot leheltem a szájára és elindultam , nagyon szeretek vezetni és a kocsi se semmi .Meglepődtem mikor olyan könnyen megkaptam , féltem tovább kell könyörögjek de hát az én barátom már csak ilyen tele van meglepetésekkel .Hamar oda értem Gemmához , láttam az arcán a meglepettséget amikor begurultam az öccse kocsijával .Beugrott és kaptam tőle egy nagy ölelést .
-Ezt hogy sikerült? - simított végig a műszerfalon .
-Megvannak a magam eszközei - mosolyogtam - igazából csak szépen kellet nézzek rá és kárpótolnom kell .
-Aha el tudom képzelni azt a kárpótlást .... de várj én azt nem akarom tudni .-kapott a fejéhez .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése