2014. január 31., péntek

26.rész

26.rész ~Ne ébressz fel ~

~Zene~
Másnap reggel boldogan ébredtem fel, ugyan, úgy ahogy elaludtunk. Szorosan magához húzott, én pedig a kezemet a nyaka köré fontam. Kinyitottam a szemem és automatikusan felnéztem rá. Már régebb óta fent lehetett.
- Mióta vagy fent?- kérdeztem még álmosan.
- Nem tudom úgy egy fél órája - vont vállat.
- Miért nem ébresztettél fel?- nyújtóztam egyet.
- Jó volt nézni, ahogy alszol - és megjelentek a gödröcskék, amiket úgy imádok.
Nem is bírtam sokáig, azonnal megcsókoltam ő pedig viszonozta. Tetszik az ötlet, hogy valakit, valahol neked teremtetettek, örökre. Mind a ketten éhesek voltunk ezért kénytelenek voltunk felöltözni. Én Hazza egyik felsőjét vettem fel meg egy rövid nacit 
- Imádom, amikor az én cuccaim vannak rajtad - dörmögött a fülembe, ami hatására egy kellemes borzongás futott végig rajtam.
A lépcsőnél nyafogtam neki hogy lusta vagyok lemenni ezért a vállára kapott és így mentünk le .Jó erősen fogott a combomnál alig bírtam mozdulni , viszont elég könnyen elértem a háta mögött mindent . Ott bujkált bennem a kisördög hogy  , mit is kéne most tennem . Mivel a formás popsija volt a legközelebb , egy jó nagyot rácsaptam amitől egy kicsit megugrott . Ez engem nevetésre késztetett , amihez ő is csatlakozott . Nem akartam hogy , letegyen ezért mint egy rossz kisgyerek szorítottam a nyakát és a lábamat átkulcsoltam előröl a  derekánál  .A többiek már lent reggeliztek mikor mi beestünk a konyhába és észrevettük őket .
- Akkor jól hallottam - mosolygott Louis .
-Még is mit? -   de még mindig Harryn csüngtem.
-" Te...te ..Harry ...."- próbált utánozni .
Neeeeee , hallatok minket ?Ilyen nincs .Éreztem, ahogy a vér az arcomba szökik és elpirulok ,ezért  Harry vállába hajtottam a fejem .Ő bezzeg csak kuncogott .Ha valaki szerelmes, az képtelen eltitkolni, bármennyire igyekszik is.
- Mindannyian reméljük, hogy, 9 hónap múlva nem fog mini Harry vagy Kat vagy ami rosszabb mind kettő gügyögnie- szólt be Liam.
-Én nem bánnám - tett le Harry a pultra és újra megjelentek a gödröcskék, és lehelt egy csókot az arcomra.
- GYEREKEK UGYE VÉDEKEZTETEK?- sikított fel Niall .- Ha lenne, még legalább egy gyerek kevesebb kaja jutna nekem .
- Jaj Niall olyan hülye vagy - dobtam hozzá egy narancsot, mert az nagyobbat üt mint egy konyharuha - persze hogy , vigyáztunk- csóváltam a fejem .
-Most egy bazi nagy  kő esett le a szívünkről  halott átok-? jegyezte meg Dani .
-De azért ahogy halottam elég jó lehetett - mosolygott Zayn .
-Ha csak erről tudtok beszélni én lelépek - mint egy sértődött kisasszony -Harold vigyél ki a teraszra .
- Igen is - ezzel felkapott és kivitt ,persze ezen mindannyian jót nevettünk 
.Én is csak mosolygok már,ezen, hogy mit is művel velünk ez a buta szerelem. Kint leültünk a teraszra és csak néztük a tengert. Csak gondolkodtam.Ma hazamegyünk. Sajnos.
-Mi baj?-kérdezte Harry látva az arckifejezésemet.
-Nem akarok hazamenni-mondtam, mint egy  ötéves, aki nem akar hazamenni a játszó térről.
-Hidd el én sem-mondta majd még jobban magához szorított.
-Olyan jó lenne, ha ideköltöznénk-gondolkodtam el szeretném, ha lelassulna az idő...Szeretném élvezni az életet.  
-Már ha szóba hoztad szeretnék kérdezni valamit. Figyelj Kat  nagyon szeretlek és azt szeretném hogy amikor hazamegyünk költözz hozzánk
-De...és Dani mit mondana?-estem kétségbe. Persze egyben örültem is neki.Minden reggel mellette ébredni.Maga a paradicsom.
-Figyelj Dani azt mondta, hogy ha te akarod, akkor igen, elvégre ő Liam barátnője- villantott egy 100 wattos mosolyt rám.Az a mosoly.Annyira szeretem.
-Biztos?-persze itt már tudtam, hogy igent mondok.
-Persze, én nagyon szeretném, és tök jó lenne, ha együtt lenne a csapat.-Az értetlen arckifejezésemet látva újra megszólalt
-A csajok is nálunk fognak lakni,na?-kérdezte reménykedve
-Persze-mondtam mosolyogva majd a nyakába ugrottam.
-Na menjünk mert még nem is pakoltunk be -majd felállt engem pedig ölbe kapott.Az egész házon végigszaladt velem.A többiek már dőltek a nevetéstől. Mikor bent voltunk  lerakott az ágyra. Mit szépítsük a dolgot, ledobott. Oldalra feküdtem és néztem, ahogy valami elfogadható ruhát keres. Csak mosolyogtam rajta.Annyira cuki. Van, hogy csak egy pillanatot kapsz, mi megérint. Egy mosolyt, egy kedves szót, egy ölelést. Aztán a pillanat elillan. Te pedig szomorúan nézel utána, és nem érted, miért csak ennyit kaptál. Aztán lassan kezded megérteni. Azért kaptad, hogy újabb erőd legyen. Hogy amikor már majdnem feladtad álmaidat, megérezd, hogy mire vágysz. Hogy ne érd be kevesebbel. Hogy újra átérezd, milyen az igazi pillanat... és várd tovább. Kitartóan. Mert eljön az a pillanat is, ami örökké tart!A mama mindig azt mondta, hogy ha új életet akarsz kezdeni, hagyd magad mögött a múltat.
-Mindjárt jövök-mondta majd a ruháival a kezében kiviharzott. Nagy nehezen én is feltápászkodtam majd valami ruhát kerestem.
Végül is én elkezdtem bepakolni, ami nem volt túl nehéz, mert a ruháim össze voltak hajtogatva. Olyan 20 perc alatt kész is voltam. Nem tudom, Harry merre lehet már.Mindegy.Mikor már 10 perce nem jött vissza eldöntöttem, hogy hasznossá teszem magam  ,vagány kislány vagyok , a cipőmet is egyedül kötöm be.Az ágy alól elővettem Harry bőröndjét majd pakolni kezdtem. Persze sokkal nehezebb, ha minden ruhád össze-vissza van dobálva. Olyan 30 perc múlva már a bőröndömön ülve vártam. A telefonomat keresgéltem mikor végre a fotel alatt meg is találtam.De hogy - hogy került oda csak Isten tudja.10:55.Nekünk 12-kor a reptéren kell lennünk. Most már nagyon meguntam a várakozást ezért a telefonomat zsebre vágtam majd hangos léptekkel trappoltam le a lépcsőn. Mikor leértem szó szerint belém szaladt valaki. Ennek következtében mind a ketten a földön hevertünk.Olyan deja vu érzésem volt .Mikor felfogtam, hogy mi is történt szemügyre vettem a támadómat.
- Basszus Harry merre voltál?- förmedtem rá egyből.- És ezt a módszert már egyszer elsütötted - dörzsöltem a fejem.
-Sajnálom csak Paullal beszéltem, hogy hozza el a cuccaitokat- mondta közben felállt majd engem is felsegített. - És ha akkor hatásos volt, akkor most is bejött - kacsintott pimaszul. - Na de most megyek bepakolni-mondta majd nyomott egy puszit a homlokomra
-Én bepakoltam-mondtam majd a konyha felé vettem az irányt
-De én nem-ordította lépcső tetejéről
-De igen-ordítottam én is miközben kivettem a narancslevet a hűtőből. Gondolom nem hallotta, mert ezután nem mondott semmit. Csak most vettem észre hogy mindenki itt van
- Sziasztok-mondtam közben belekortyoltam a narancslevembe
 -Szia-hangzott a válasz
- Amúgy miért ordibáltok?-kérdezte Niall aki evett.
- Ja csak próbáltam mondani  hogy én már bepakoltam neki- mondtam közben pedig melléjük ültem. Hangos trappolás majd Harry jelent meg az ajtóban. Leült mellénk majd nyomott egy puszit az arcomra. Már az a tudat, hogy valaki a közelünkben van és figyel ránk, önmagában már ez is erőssé tesz bennünket. Ezt az egy órát elbeszélgettük. Sok minden szóba jött. Csak azon kaptuk magunkat, hogy indulni kell.A cuccaink már az ajtóban voltak ezért csak ki kellett vinni a kocsihoz. Demi fel akarta kapni a bőröndjét, de túl nehéznek bizonyult.
-A lányok gyengék- mondta Niall majd a bőrönddel együtt kiment.
Mi csak szúrós szemekkel néztünk utána.
-Ezt még visszakapod Horan - suttogtam alig hallhatóan.
-Nem hagyom, hogy hülyeséget csinálj..-ragadta meg a vállam Daniell-.EGYEDÜL. A legjobb barátod vagyok - kacsintott .
De indulnunk kell.Az út nem volt hosszú.Egész végig az ablakon néztem kifelé.Az is biztos hogy nem fogom elfelejteni ezt a nyaralást.Ameddig gondolkodtam megérkeztünk. Harry megfogta a kezemet majd kiszálltunk.Alig tudtunk mozogni a rajongóktól. Rajongók voltak mindenhol.A fiúk fel kísértek minket a repülőre ők pedig visszamentek autogramot osztani.
-Ha elaludtak kezdődik a bosszú-hadartam el a csajoknak a lényeget.
Még jó mert a fiúk pont betoppantak.Helyet foglaltunk majd mindenki megpróbálta lefoglalni magát.Nálam ez annyit jelent hogy betettem a fülesemet és zenét hallgattam.Sokszor elgondolkodom azon milyen lehet híresnek lenni.A színpadon állni és több ezer rajongónak énekelni akik mind csak miattad vannak ott. Arra eszméltem fel hogy Harry bökdösni kezdte az oldalamat.
-Figyelj szívem én megpróbálok aludni-eddig jól haladunk.
Körbe néztem, hogy lássam a többieket.10 perc múlva a fiúk elaludtak. Mindenki fogott egy alkoholos filcet majd alkotni kezdtünk. Szerintem ügyesek voltunk. Persze Niallt nem festettük ki.Ezt követően a saját arcunkat is kipingáltuk.Nagy mosolygósan visszaültünk a helyünkre majd mi is elaludtunk.Legalábbis én igen.Egy sikítás majd ezt követően egy nagy kacagás.Felálltam majd elballagtam a fürdőbe ahol Louis és Zayn a hasukat fogva röhögtek.
-Mi van?-mikor idenéztek már a földön fetrengve kacagtak.Mondtam már hogy jó színész vagyok?Akkor most mondom.A nagy kacagásra a többiek is kijöttek.Már csak egymáson kacagtunk.
-Most komolyan ki volt?-szólalt meg Louis.Mindenki csak a vállát vonogatta.
-Mi történt?-jelent meg Niall. Már vártam, hogy jöjjön.Mindenki szúrós szemekkel nézett rá.Hát a csajokkal, amit alakítottunk. Szerintem mind jó színésznők lennénk.
-Te voltál, te tetted ezt-mondta Zayn idegesen, vagyis színlelte.
-Mi nem,nem..-forgatta a szöszi a fejét jobbra, balra.
-De igen tudjuk nincs gumicukor- mondta Louis. Bevált a terv.
Ezután mindenki tényleg elaludt. Arra keltem, hogy leszállunk. Nem szeretem a leszállást. Most a fiúk nem álltak meg. Csak egyenesen haza indultunk. Alig várom hogy ott legyük. Nem tudom meddig gondolkodtam, de időközben megérkeztünk. Csak ledobtuk a csomagjainkat majd mivel mindenki nagyon fáradt volt már megcéloztuk a szobákat. Gondolom mindenki  lefeküdt aludni. Mikor majdnem elaludtam csörögni kezdett a telefonom..........



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése