2013. december 28., szombat

25.rész

Helló drágáim ! ♥

Azt se tudom hol kezdjem olyan , boldogok vagyunk :') . Sokszor vannak rossz pillanataink  de amikor kapunk visszajelzéseket  elmondhatatlan boldogok vagyunk. Ti vagytok a legjobbak . Jobb olvasókat nem is kívánhatnánk .Így látjuk értelmét folytatni az egész történetet .Sose szoktunk ilyet csinálni de kimondottan köszönjük Fanninak , ő chatbe írt , a mindig visszatérő Claire ( ♥) , és ~En :D . Ti adtátok most a legtöbb erőt . Meg persze a pipák is dobtak a hangulatunkon . Szóval nagyon de nagyon köszönjük imádunk titeket ♥♥ És itt lenne az új rész . Ezt is egy kicsit régebben írtuk . Előre szólok +18 tartalmaz !!Saját felelősségre olvassátok ;) Nem is húzom az időt tovább . Jó olvasást és ha már ide tévedtél hagyj nyomot magad után . ♥♥♥ Ígérem még a jövő héten is legalább lesz 2 rész ha megint ilyen lelkesek lesztek :D♥♥
Deni&Vikk
UI: Linkelek nektek 2 blogot . egy barátnőnké  akit nagyon imádunk ♥♥ Nézzetek be , megéri ;) -Katt- és a másik nagy kedvencem  itt  -Katt-

25.rész~Újra együtt~


  ~Zene~

(+18 tartalmaz )

Az öt fiú volt az ki más lehetne ?!
-Csajok gyerte..woo-mondta-Louis meghökkenve.A többi fiú reakciója ugyan az volt.Csak tágra nyílt szemekkel néztek ránk.
-Mi az nem tetszik?-ijedtem meg,a csajokkal együtt.Louis eszmélt fel a leghamarabb majd elkezdett felém szaladni és felkapott.
-Kislány ,gyönyörűek vagytok-fogdosta a hajunkat, majd a vállára kapott.Mikor letett a válla fölött Harryt pillantottam meg aki csak mosolygott.Gyűlölöm hogy mosolyog, és én nem bírom ki, hogy ne mosolyodjak el én is.Ez olyan mit az ásítás , ragadós , főleg az övé .
-Na de mit akartál Louis?-nézett rá Demi nagy szemekkel
-Mi?-olyan 'mostmivanmirõlbeszélsz' fejjel állt előttünk. 
-Mikor bejöttél..-mondta volna Perrie,de Louis közbevágott.
-Jajj igen van egy meglepetésünk-mondta majd kiterelt minket.
Az ajtóban Harry elkapta a derekamat majd a fülembe suttogott.
-Gyönyörű vagy.
Engem pedig teljesen kirázott a hideg és libabőrös lettem.Gondolom észrevette mert elmosolyodott.Már nem haragudtam rá de még fájt.Közben leértünk és a csajokkal tátott szájjal néztük, hogy igen ez mind értünk.De az is leesett hogy Dani keze is benne van a dologban.
Nekem nagyon tetszett sőt imádtam.A fiúk nagyon kitettek magukért, mindannyiunk nevében kimondhatom hogy , büszkék voltunk rájuk .
- Na hogy ,tetszik? - ugrott elő a semmiből Louis .
- Nem találok szavakat - ölelte át El .
- Ezt mind ti csináltátok? - csodálkoztam .
- Meg én - ugrándozott Danielle .
Párnákat tettek le , meg nagyobb szivacs ágyakat amiken nem lepődtem meg hogy , két személyesek . Kukoricát pattogtattak , gyertyákat gyújtottak .Eléggé romantikus volt és a hatalmas vetítő vászon mint a moziban .Mindenki leült.Egy perc alatt míg nem figyeltem Harry el is tűnt.Csak kapkodtam a fejem jobbra-balra.Már majdnem megkérdeztem hogy hol van mikor Dani oldalba bökött és az ajtó felé biccentett.Rögtön odakaptam a fejemet. Harry állt ott egy óriási csokor rózsával a kezében.Ne kérdezzétek honnan szedte mert ötletem sincs.Felém közeledett majd énekelni kezdett(Katt).Now you were standing there right in front of me,I hold on it's getting harder to breath...........
-Ha azt mondom szeretlek, hidd el kérlek! - jött még közelebb.
- Azt mondom utállak, csak azért mondom, mert megbántottál.-tettem én is egy lépést.
- Ha azt mondom megőrülök érted, elhiheted, mert ezt érzem. - még egyet lépett.
- Azt mondom nem érdekelsz, csak bántani szeretnélek, mert te is megtetted-már szinte fizikai fájdalmat jelentett az a pár méter. 
- Azt hiszed nem szeretlek, akkor rosszul hiszed, mert minden kicsi porcikádat imádom!  Azt hiszed más érdekel, megsúgom, hogy nem így van. -és végre már egymás előtt álltunk-Szeretlek Kat és nem akarlak elveszíteni .
2 nap után újra egymásé lettek az ajkaink .Gyengéden, imádni valóan csókolt meg. Elfelejtkeztem a többiekről, a helyről, az időről, az ésszerűségről..Csak azt tudtam, hogy ő szeret, hogy akar, és én is akarom őt.Egy szerelmet újból lángra éleszteni annyi, mint egy kialudt cigarettára újra rágyújtani. A dohány méreggé változik. A szerelem is.
-Én is szeretlek - temettem az arcomat a mellkasába .
Mikor leültünk átkarolta a derekamat én pedig a fejemet a vállára hajtottam.A szerelmünk lapjait néztük, pont megfelelő volt .Kiskoromban mindig zavarba jöttem egy csókjelenettől.. Ma már ez a kedvencem.Persze mi lányok szokás szerint bőgtünk rajta .Mikor vége lett a filmnek ,mindenki felment ,mert a fiúk fáradtak voltak .Bementem Danihez a cuccaimért  láttam hogy , Liam már vissza hozta a cuccát gyorsan felkaptam az enyémet és az ajtó felé vettem az irányt .
- Csak okosan - szólt rám Liam .
Tudtam mire céloz , de nem szóltam vissza csak kacsintottam .Teljesen felpörögtem , beszaladtam a szobánkba. Földre dobtam mindent ami a kezembe volt, majd elő vettem e bőröndből a legszexisebb fehérneműmet, amit csak erre a pillanatra tartogattam.Berontottam a fürdőbe és lehámoztam magamról a ruhámat majd átvettem a másikat ami kevesebbet takart .Hallottam hogy , nyílik az ajtó valaki bejött , nem mertem kiugrani mi van ha valamelyik srác az  .
- Cica bent vagy ?
Megnyugodtam hogy , Harry-t hallottam .
-Persze csak egy perc - még egyszer a tükörbe néztem .Show time .
Először csak kikukucskáltam , leült az ágyra és a telefonját basztatta . Oké Harold ha te  így akkor én is  így .Megfordultam és megláttam az egyik  szürke kapucnis felsőjét ,magamra vettem pont combközépig ért takarta amit kellett.Kiléptem és megálltam előtte . Semmi , ismétlem semmi reakció .Még fel se nézett csak amikor ,megköszörültem a torkom .
-Az az enyém - vigyorgott .
-Kell ?- kacérkodtam vele .
- Aha jó lenne - vágott vissza és újra a mobiljára nézett .
- De van egy kis baj - bíbelődtem a cipzárral - nem tudom levenni .
- Majd én segítek - letette a telefont és oda jött .
Mivel jóval magasabb volt nálam fel kellett nézek rá , ahogy láttam semmit se sejtett .Valamit nagyon tudok .Megfogta a cipzárt és egy mozdulattal lerántotta .A szemei nagyra kerekedtek, hogy  alig takart valami .
-Wowwww- nyújtotta meg - Ez nem is kell - erre lekapta rólam és elhajította a felsőt .
-Na ?
-Na jó én ezt nem bírom tovább.-mondta Harry majd egy heves csókba kezdtünk. Mindig elfog a világ legjobb érzése, amikor megcsókol . Rátért a nyakamra és ott kezdet el csókolgatni .Jól tudta mit csinál , eléggé tetszett .Majd amikor a kulcscsontomhoz ért és apró puszikkal hintette ,vissza tért a fülemhez.
-Most olyanba lesz részed, hogy pár napig nem fogsz tudni járni.-suttogta szexi hangján a fülembe
-Kevés vagy te ahhoz Styles.- ugyan úgy suttogtam a fülébe .
-Majd meglátod .
A meleg keze, még jobban beindított, amikor a melltartómat kikapcsolta ,A kezeimmel végig simítottam a kidolgozott felső testén.
- Nem kéne a......-nem bírtam befejezni, mert a számat betapasztotta az övével.

 Ahogy csókolt az nem volt mindennapi. A nyelve szinte égette az enyémet, ezáltal még nedvesebb lettem, és éreztem, hogy a "kis" Harry nagyon kiakar törni már ott alul.Ledöntött az ágyra és ott folytattuk .
Harry megszakította a csókunkat, és a hasamat kezdte a nedves szájával puszilgatni.
-Hmm , ki tett téged ilyen nedvessé?-mondta, miközben megnyalta az alsó ajkát
-Te......Harry.-ziháltam.
-Akkor most megjutalmazlak.-ahogy kimondta, félrehúzta a bugyimat, és feltolta az egyik ujját.Majd később még egyet .
-Harry jéééézusom...-a légzésem még nehezebb lett, amikor a másik szabad kezével elkezdte markolászni a melleimet.

-Harry nagyon...nagyon..nagyon..-ki se bírtam mondani, hogy : mindjárt elmegyek, mert azonnal elélveztem.
-Te következel.-mondtam féloldalasa mosollyal az arcomon .

Egy mozdulattal változtattam a pozíción és már én voltam fent  . Annyira szexi ahogy itt fekszik alattam .
-Keményítünk ?-húzogatta szemöldökét
-Szerintem más keményedik itt...-és lenéztem a hatalmas férfiasságára .Minden srác akar egy jó lányt, aki csak hozzá rossz, és minden lány akar egy rossz fiút, aki csak hozzá jó.  

A teste minden részét apró puszikkal ajándékoztam egészen a jól kidolgozott hasáig .Igaz régebben azt gondoltam, hogy ez olyan megalázó, ha egy lány letérdel egy fiú elé és úgy elégíti ki, de Harryvel most kivételt tettem. Kínzó  lassúsággal, kicsatoltam az övét, és lehúztam róla a nadrágot, majd a boxerét is. Mikor megláttam életnagyságba a méretét meglepődtem.Nem vagyok már szűz...de akkor is ekkorával még sose volt dolgom. A kezemmel a fel-le technikát alkalmaztam. Felnéztem rá, hogy lássam élvezi-e, de a szemei csukva voltak, a kezei pedig a lepedőt markolták. Először megnyaltam a pénisze tetejét, majd a számba vettem, és elkezdtem az igazi kényeztetést. Harry száját, nagy nyögések hagyták el, ami még jobban beindított, ezért az egész hosszát bevettem a számba.
 -Bébi...igen...mindjárt...-ahogy próbálta kimondani ezeket a szavakat, éreztem, hogy a számba az a bizonyos meleg lé árad el.  Harry felhúzott magához, és ismét megcsókolt, annyira jól csókol.Újra váltottunk és én kerültem alulra, rám nézett .
-Biztos akarod ?
-Nálad senkit és semmit nem akarok jobban !
Az éjjeli szekrény felső fiókjából elővett egy gumit,majd felhúzta .Azért 9 hónap múlva , nem szeretnék egy kis meglepetést.A lábaim közé pozicionálta be magát és azonnal belém hatolt .Először fájt , de várta még megszokom majd a fájdalom kellemes érzéssé vált , minden lökéssel érintette a g-pontomat.A kezeinket a fejem fölött össze kulcsolta , ezzel még meghittebbé vált az egész .
-Mindjárt meg lesz..-és elkezdtem harapdálni a nyakát, hogy Harryt is még közelebb juttassam a csúcshoz,azonnal gyors tempóra kapcsolt, ha ez lehetséges volt . Szinte az egész szoba, a mi nyögésünk töltötte be
-Harry..én...mindjárt...-ziháltam.
-Várj egy kicsit bébi!
Néhány lökés után elvitt a csúcsra.Nem akartam túl
hangos lenni, ezért inkább vállába haraptam, hogy elfojtsam hatalmas sikolyomat .Nemsokára ő is követett. Kihúzta belőlem a játékszerét,  az óvszert az ágy melletti kis kukába dobta és mellém dőlt .A fejemet a mellkasára tettem,próbáltunk egyenletesen lélegezni, de nem nagyon ment. 
- Legyél velem, minden éjszaka.
- Mit akarsz tőlem?-tettette a hülyét.
- Estéket, együtt alvást, közös ébredést, közös reggelit.
- Mi az, amit valójában akarsz?- és egy kósza tincset tett a fülem mögé.
-Hogy legyél velem a sötétben, vigyázz rám, szeress és bátoríts, ha félek. kísérj addig, ameddig csak lehet.
- Mi lesz, ha elrontom?
- Kizárt, hogy elrontsd.-erősítettem meg egy csókkal.
A fejemet vissza tettem , és apró nyolcasokat rajzolgattam az ujjammal az egyik madárra . Elég hamar elnyomott az álom mind kettőnket .Nem tehetek ellene..magával ragadott, magával rántott  a vonzáskörébe kerültem, és elnyelt, mint valami fekete lyuk, vagy futóhomok... minél erősebben próbáltam szabadulni, annál előbb lettem véglegesen a rabja. És az egészben a legszörnyűbb: hogy végig ezt akartam.Úgy érzem, hogy hozzá vezetett minden az életemben. A döntéseim, a csalódásaim, a dolgok, amiket megbántam akkor. Minden. És amikor együtt vagyunk, úgy néz ki, hogy megérte a múltam. Mert ha egy kis dolgot is másképp tettem volna, lehet sosem találkozok vele.


1 megjegyzés:

  1. Tee kis aljas olasz húsgombóc:D Köszönöm én is imádom a blogjaidat de ezt a szívinkfartust még visszakapod:DDDDDDDDD
    Szóval a részről... ahhhw *p* Édes mint a méz,de ilyen lányoktól mit is várhatnék:333♥
    Most pedig
    http://25.media.tumblr.com/91262483e211394041bc92430f1f2f4d/tumblr_mxfju5cHPZ1rmq5yko1_500.gif
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTT :DDDDD
    Claire xxxx

    VálaszTörlés